Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg må innrømme at det eneste som gis her i huset er D vitamin til minsten på 4 mnd. Gav tran og sana sol til eldste på 2 i høst og vinter, men det slutta vi liksom med bla fordi det var et sannt helvete hver gang han skulle få det plutselig..... Hylte og spytta ut alt igjen..... Han spiser variert da. Speltbrød og grøv brød, havregrøt, kylling,skinke, grønnsaker,masse frukt, fullkornspasta, poteter, biola ( liker ikke melk) noe fisk.............. Det eneste jeg tenker han kanskje burde ha er tran da siden han spiser litt lite fisk.............. Hva gir dere?? Mange mener jo at variert kosthold er godt nok
så var vi 4 Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Gir ingenting jeg. Han får omega 3 i mme og spiser en del fisk.
furia Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Vi tar tran og sanasol av og til. Ellers er vi "midt på treet" flinke til å variere kosten. Mye frukt og grønnsaker, ris, potet, kylling og magert kjøtt. Biola og melk, mest vann, vanlig pålegg; leverpostei, makrell i tomat, oster, skinke, gullsalami etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå