Gå til innhold

solkrem for barn og sart hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere?

Vi har brukt Babyline sin, til gutten vår på snart to år, men synes den er grusom å få utover, grusom å få av, og den tørker ut huden.

Både jeg og gutten vår har svært lys og sensibel hud. På apoteket anbefalte de La Roche-Posey... Noen som har prøvd ut dette franske merket som er ganske nytt på det norske markedet? Er uten parfyme, fargestoffer og konserveringsmidler. Kjentes lett ut, og som om den trakk seg raskt inn i huden.

Ville sjekke litt mer før jeg handlet.

Noen som vet noe om denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker aderma sin, samme merke som vi bruker til vanlig på lillesnupp, hun var plaget med eksem, men etter vi begynte å bruke afderma exomega, ble dette helt vekk, derfor har jeg kjøpt solkrem derfra også;o)

Skrevet

Hvordan er den å smøre utover - og å vaske av?

Den er sikkert parfymefri? Men vet du om konserveringsmidler ol?

Jeg tar parabener og parfyme - og virkningen - på alvor. Bedre føre var.

Er litt hysterisk på dette, men tåler lite selv og har sart og lys hud. Og med litt eksperimentering på gutten er det bare Babyline som, til nå, er trygg. Resten gir snørr, tårer og rødflammet hud...

Skrevet

synes både nivea og vichy sin solkrem er grei å smøre ut og tørker ikke ut huden..

Skrevet

Vichy gir tårer og snørr (parfymert). Jeg bruker denne selv, og har derfor prøvd den ut, men barnet den tålte ikke. Det rant av øynene i timesvis etter at den var vasket av.

Nivea sin - er den parfymert?

Er litt hysterisk på dette, men tåler lite selv og har sart og lys hud.

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med Cosmica sin i fjor. Lett å smøre ut og uten parfyme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...