Gå til innhold

Noen her som liker Linkin Park????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og lyssner på deres siste album "Minutes to midnight"

var mange rolige låter på dette albumet mot deres andre albumer....

 

men syns att mange av di låterne på den nye var fine og bra....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, liker de godt. Har kjøpt den nye albumet deres selv, de har forandret stilen helt, men likte det nye albumet.

Skrevet

liker de veldig godt.

det minner meg om da mannen min jeg og jeg ble sammen. han hørte nemlig mye på det da...

Skrevet

Ja,de er bra.Håper det er noen skikkelige bra rockelåter på det nye albumet også??..

Skrevet

Jeg lker de godt, men ikke det nye albummet! Alt for rolig og for få virkelig gode sanger

Skrevet

Synes det har driiit mange bra ...

Skrevet

i love it!

 

likte den siste plata godt, men likte den første aller best..

Skrevet

har selv alla deres album,

syns att nr2 er best da..

spesielt "numb" "nobody's listening" "somewhere I belong"

Skrevet

Liker dem også, synes selv at album nr 2 er best, men de to andre er jo kjempebra de og.

Skrevet

I do, I do! Har bare hørt den ene singelen på den nye plata, men liker den. Har den første plata, den er ganske utslitt

Skrevet

Ja, jeg har likt dem helt siden før de ble populære, ble nesten fornærmet når de ble mainstream, for de var lissom "mitt band". Jeg har også det nye albumet og liker det veldig godt. Det surrer og går i bilen min jevnt nå ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...