pcnissen Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Aner ikke hva det er egentlig!! Er i uke 12+5 nå, og på slutten av hver arbeidsdag får jeg sånt "trykk" Nederst i magen.. svir liksom.. Noen som skjønner hva jeg mener? Dette er mitt andre barn, men jeg kan ikke huske at jeg hadde det sånn med første...?? Noen som kan fortelle meg hav det er?? Er det noe å bekymre seg over egentlig??
pcnissen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2007 dytter litt jeg ;o) Det gir seg ikke heller da.. Holder på i flere timer, liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå