Gå til innhold

Fikk intenst vondt i klitorisen!!! Hva??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har væt smådårlig i hele dag, litt svimmel og kvalm men ikke tenkt over det.. var hos svigers en tur nå og plutselig kjenner jeg et enormt press øvers i magen, som om babyen skal ut under puppene liksom.. og når vi nå kom hjem så satte jeg meg ned for å slappe av imens gubben la prinsen.. da det plutselig stakk til i eller i nærheten av klitorisen.. som om noen kjørte en nål igjennom der.. var vel 3-4 stikk og så over.. Var såpass vondt at jeg skrek til altså.. vanligvis så holder jeg vondter inni meg...

Hva kan dette være for noe rart?

Jeg er 33+1.

(jada jeg vet jeg burde sikkert ringe føden å høre,men ville bare sjekke om noen har hatt noe lignende og hva det var for noe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også fått sånne stikk. vet ikke hva det kan være. og det at det presser helt oppe, det gjør det på meg også. men babyen min ligger med rumpen der. så jeg regner med at det er den som presser. og i dag har han lagt å dyttet og sparket i brystbenet mitt, så han slo pusten ut av meg hver gang.

Skrevet

Det kan ikke ha vært den lille som sparket og traff "midt på" da?

Det har mitt lille gull gjort noen ganger, og det var vondt på en veldig skarp måte. (Men ikke så vondt at det kom noe skrik, mer et veldig bestemt au.)

Skrevet

ok... godt å vite at det er flere da.. hehe.. man føler seg litt roligere da:)

jeg tror gutten her har lagt seg ned så stumpen er oppe også,menjeg vet ikke. og da virker det jo sannsynlig at han presser rompa ut liksom..

Skrevet

nei var ikke noe spark da...

Skrevet

Snakket med jordmor om akkurat det samme i dag, er visst helt vanlig. Babyen som støter hodet ned i bekkenet. Og det er vondt ja!

Skrevet

var det jeg hadde fått for meg.. at det hadde noe med hodet å gjøre.. kanskje han fester seg eller noe. men ja det var ikke akkurat behagelig nei. Tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...