Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 ....sier vennene mine når jeg sier at jeg skal kjøpe inn en del "kriseting" før fødselen. Jeg tenke å kjøpe blant annet -brystpumpe -ammeskjold -morsmelkserstatning -febernedsettende baby + termometer -remedier mot kollik Noen ting her er jo mer naturlig å kjøpe enn andre - som febernedesettende og termometer. Jeg føler meg bare så mye mer trygg og forberedt hvis jeg vet at jeg har disse tingene i hus. Noen som vet om noe jeg kan ha glemt forresten? I fare for å høres teit ut - tips meg gjerne om flere ting man forhåpentligvis ikke vil trenge - men kan få bruk for..
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 En god oppslagsbok om barnesykdommer? Lettere å finne noe der enn på nettet klokka 3 om natten har jeg funnet ut ...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 tåteflasker og smokker er greit i ha i huset,hvis du må gi morsmelkerstatning ,så kjøp inn maltekstrakt,mange får hard avføring av mme,så ha litt maltekstrakt i melka
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 En god salve til såre stumper. Vi fikk anbefalt Inotyol på barsel forige gang, burde egentlig het vekk i morgen!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Nese-snørr-suger. Helt uunnværlig dersom de små blir snørrete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå