Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser fler har dette i nicket sitt..

Det samme spm er nok stilt mange ganger, men jeg finner ikke svaret på det nå. Orker ikke lete mange sider tilbake for å finne det heller *lat!*

Knis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj! Jeg er 37 uker i dag, og har 23 dager igjen! *noia*

Skrevet

Oj, hehe.. :P Tenk, han kan komme når som helst! Jeg har akkurat 6 uker til termin fra i dag! :)

Skrevet

Sprøtt å tenke på ja! Her går man å ser frem til den dagen, og når man først er der - så blir man så usikker! *ler*

Håper du slipper overtid, og at du får en finfin fødsel ;) Takk for svar forresten!

Skrevet

Syns dagene nå går så fort, men det dabber nok av når det nærmer seg tenker jeg... :P Kommer sikkert til å bli super-utålmodig!

Han kan godt komme ut ett par uker før termin, gjør ingenting det :) Funnet navn til guttungen el.?

Jo, ingen årsak!! :)

Skrevet

Jada, navnet er klart! Det blir en liten (?) Millian her..

Du da?

Skrevet

Du er fødeklar når du har 21 dager igjen MissP ;)

Skrevet

Millian? Søtt, og sjeldent! :) Blir nok Sander her <3 Ellers da, kjøpt inn det meste? Bagen til deg og baby-Millian er klart? :P

Skrevet

msme: Da nærmer det seg da ja!!! :D Koselig å se deg her forresten ;) ;)

LineJe: Ja, jeg er så kresen på navn. Og det var ikke bare bare å bli enige, så når vi endelig likte et og samme navn, så ble det det ;)

Sander er jo herlig det også. Var innom det her også ;) ;) ;)

Det meste er på plass ja. Mangler litt småttri, men det stresser jeg ikke med.. (lammeskinn, brystpumpe, +++)

Bag'n står i gangen her, halvklar! Hehe

Du da? Redd opp senga til Sander?

Skrevet

Var litt innom Leo jeg da, men samboer`n likte ikke det... Så fant vi Sander og så blir det det! :)

Har det meste klart, som deg så mangler vi noen småting. Bagen skal jeg ordne iløpet av uka tenkte jeg :) Skal ta meg en liten handlerunde imorra. Men hva har du pakket ned til Millian..?

Samboer`n må male litt på soverommet før vi kan skru opp senga... Så den blir nok skrudd sammen og gjort klar om ett par uker ca :)

Skrevet

Malte soverommet vi også for litt siden ;) Må jo ta det nå, for det blir ikke så lett etter ungene er ute!

Jeg har bare pakket ned et par bodyer + hentesettet til Millian, jo også et helseteppe til hjemturen. Vet ikke om jeg skal bruke klærne våre på sykehuset, men kjekt å ha på seg noen egene klær hvis man skal ta bilde til avisa b.la. De sykehusbodyene er jo så slitte og kjedelige :P

Bleier og annet stasj får man jo på sykehuset her hvertfall, så det gidder jeg ikke pakke ned. Jeg for min del vil hjem etter 1 døgn om alt er bra, så da er det begrenset hva man trenger. Bor dessuten bare 5 min unna sykehuset om jeg skulle trenge noe mer.

Hvor skal du føde?

Skrevet

Hentesett er de klærne man "pakker" ungen inn i på hjemturen..? :P Må kjøpe et pledd også... Og stellebag. Skal på beste butikken imorra eller fredag :D

Vil også hjem ganske kjapt hvis alt står bra til! Er ikke så gla i sykehus...

Jeg skal føde i Asker/Bærum. Var ikke plass på Ullevål... Du da?

Skrevet

Hentesettet er det som man kler de i på hjemturen ja. Det er nok mer hellig for andre enn for meg.. Her blir det bare helt vanlige klær, ikke noe strikket/heklet fra besteforeldre.

Sett deg ut noen stellebag du har lyst på eller? Hvilken butikk er den beste? Fru lyng?

Jeg skal føde her i Tønsberg ;)

Skrevet

Samme her, tenkte vi skulle kjøpe et hentesett, selv om vi har masse klær hjemme :P Moro!

Syns babyshop er en veldig bra butikk! Har det meste der :D Kjøpte vogn, vippestol og noen småting der, så skal definitivt tilbake! De har stellebager der, har ikke pekt ut en, må se litt på dem først siden vi vet nå at det blir en gutt :)

Skrevet

Babyshop er alright ja ;) Var innom den på Slependen. Farlig å bevege seg inn i en slik butikk.. Hehe!

Var i byen i dag, og svei av noen kroner på klær til lillegutt + en solbag fra Brio. (den kan brukes som reiseseng også. Kjempekjekk!)

Og jaggu bestilte jeg en heldrakt over nett istad også. Denne gutten har allerede for mye klær.. :P

Kjøpte meg en Skip Hop stelleveske over nettet jeg.. www.kiwi-kid.com

Den passet bra til OTH vogna vår ;)

Er jo så moro å handle til disse små!! Sååå mye søtt og tøft..

Skrevet

Det er farlig ja! :P Hehe!

Er jo så masse søtt til de små så man kan jo nesten ikke la være å handle heller! :D Kommer nok ikke til å slutte med det etter at Sander er født heller, hehe.. Men må ikke ta HELT av. Uff.. :)

Bestilte også en heldrakt på internett (yttertøy), med sånne ører, skikkelig søt. Over en mnd siden jeg bestilte den og har ikke fått den. Pengene gikk ut av kontoen min den 18 mai. Er skikkelig skuffa... :( Har sendt mail til dem OG ringt en million ganger!!

Skrevet

Hvor bestilte du den heldrakten fra? Så merkelig at du ikke hører noe fra dem.. Surt hvis man lurer kunder på den måten!!

Skrevet

http://www.mamut.com/babybooom

Har ikke tall på hvor mage ganger jeg har ringt... Har kontaktet forbrukerrådet. De sa at jeg skulle prøve å skrive et brev (for hånd), ta kopi og beholde kopien og så sende brevet til dem.

Skrevet

Jøss! Ikke hørt om stedet engang jeg.. Men det er så useriøst å holde på slik. Er det forsinkelser, så kan de i det minste sende ut en mail om det..

Vet om fler som har hatt problemer med kiwi-kid også, men jeg har heldigvis ikke hatt det.

Håper du får varene dine snart. Og det hørtes lurt ut å sende et håndskrevent brev ja. Du kan jo fortelle at du har kontaktet forbrukerrådet b.la ;)

Jeg får hive meg litt rundt her hjemme, vært litt sosial! ;)

Håper vi snakkes her inne igjen! Koselig å prate med deg :D

Skrevet

Bare håper det ordner seg, drit å lure folk i såfall!!

Jepp, vi snakkes nok! (hive deg på vennelista kanskje..?)

Skrevet

Jeg er ikke så ofte her inne da, men skal prøve å bli flinkere. Holder meg mest på snartmamma.com egentlig ;)

Skal se etter deg når jeg er innom igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...