Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Har truffet en og han er in love i meg og jeg i han, vi stortrives sammen osv, men han sier at han ikke er klar for noe forhold enda, Hvor lang tid skal man gi en som sier sånn. Jeg vil jo ikke være noe ku som går på gress. Han sier han trenger bare litt tid. Det skal sies at han har bodd med ei som skal flytte ut nå, så forstår situasjonen hans også. Vi er voksene og snakker mye sammen, men jeg vil ikke skremme han bort ved å sette krav så tidlig i noe. Sønn hans sendte meg sms og lurte på om jeg og pappan hans var kjærester.. Ringte han og sa det og da sa han at han trengte litt tid og at han håpet innerst inne at det blir oss. Vi snakker mye på tlf , smser osv. vet han er gla i meg osv.. Hva er rimelig å gi han av tid?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Ville nok latt ham bodd Alene en 2-3 mnd, i allefall. Så han får "finne seg selv" (som det så fint heter) etter at hun andre har flytta ut......
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Hvor sikker er du på at du vil ha han da? Hvis du mener han er "den rette" bør du vel gi han den tida han trenger!
KariMari Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Slapp av, ta en dag av gangen og ikke stress med at dette MÅ bli et forhold. Jeg hadde det sånn som deg med en jeg datet endel (leeenge siden nå, hehe) Var litt oppsatt i hodet mitt på at det var mest naturlig å være helt klare på om vi var et par eller ikke:-) Han hadde ikke samme innstilling. Var en laidback fyr som var vokalist i et band og som var mye på farta. Han likte å være mye sammen med kompiser. Likevel gikk vi alltid sammen på fester, på kino osv + at vi var mye hos hverandre. Var litt uvant for meg til å begynne med, men dette var faktisk veldig ok:-) Litt sånn uforpliktende, samtidig som at vi visste at vi "hadde hverandre" på en måte.....skjønner? Ble ikke gift med typen, men tenker tilbake på den tiden med stjerner i øya:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå