Gå til innhold

barnerommet...?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har begynt å pusse opp og innrede barnerommet?:) gleder meg som en unge jeg:) er 24+2 og rommet er ferdig malt, men har jo fælt lyst til å kjøpe møblene og innrede det også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje starta enda.....men gleda meg veldig til å starte....korleis farge har du mala i og hva slags møbler skal du ha???? Er 25+6 i dag=)

Skrevet

vi har malt lyst, men det gjenstår en vegg som skal enten være lyse rosa eller lyse blå:) vi vet ikke kjønnet:) tenkte å ha hvite møbler fra ikea...den hensvik serien ..å du?:)

Skrevet

får så pittelite barnerom så får jo ikke gjort noe :-(

Knøttlite....

Snufs... noen forslag for lite rom?? ene veggen er vindu, andre er den med døra på, tredje er garderobeskap (må stå) , og da var det bare en vegg igjen da....

skal dere la beybisen sove på eget rom fra starten av???

Skrevet

Akkurat den serien eg har lyst på og.....men lure veldig på det stellbordet/hylla deira...det står at stellebordet er 41 cm...er ikkje det litt lite en baby er jo som regel over 50....det står 41 på dybde. Vi skal ha gul farge og tapet på ene veggen.med blomster på. Så har eg tenkt å henge opp litt dyrebilder osv.

Skrevet

hm, nei det var¨det da.. ta deg en tur på ikea, de har jo masse smarte løsninger:) nei, den skal nok ligge hos oss de første 6 mnd tenker jeg, men jeg kjenner samboeren min så godt at han klare ikke bruke tid på å pusse opp barnerommet etter babyen har kommet. da blir det sikkert bare dullig dagen lang:) deilig å ha det ferdig å fokusere kun på det skjønne lille nurket;)

Skrevet

ja, så det.. stusset litt over det jeg også, men hadde ikke tenkt å ha den for vi skal ha stellekommode på badet.. har tenkt å kjøpe sprinkelsenge, den bokhylla, et klesskap og et litt mindre hylle til å henge på veggen.. så blir det jo litt små ting når vi vet om det er gutt elle jente:)

Skrevet

Tips til lite rom-----viss det er en del skapplass på rommet så kan mann jo altids fjerne ene skapdøra og ha leker der eller et lite rote leke kott sånne rom liker små barn!!!! Ungen skal ligge med oss første året!

Skrevet

Hmm har så lyst på stellekomode eg....noen som har et gått tips...og eg vil gjerne at den skal vere kvit...

Skrevet

tips til kanin84:

Jeg/vi har kjøpt trekløver stellekommode i hvit. den er veldig praktisk. kan ta bort badekaret og stelleputen og gjøre den om til kommode når stelleperioden er over. følger med hjul og vanlige ben som du velger selv om du vil bytte ut eller ikke. jeg tenkte jeg skulle beholde hjulene på. praktisk å flytte på. kjøpte den på Barnas Hus.

Skrevet

Tjaaaaa.. jeg skal male sprinkelsenga lyseblå og sette den opp i den eneste kroken på soverommet vårt det er plass til den... Bor i 2 roms vi =P Med bittelite soverom,så det kan bli et moro førsteår =P :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...