Gå til innhold

Uff, i dag har det vært en tøff dag :`(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestevenninnen min valgte og avslutte livet for snart 4 år siden. Jeg tok det ganske tungt (for å si det mildt) men uansett, jeg har lagt alle bilder, minner, og andre ting på et sted, så jeg vet hvor jeg har det. Da jeg er klar for det, så tar jeg det frem, og koser med med alle minnene.

I dag ryddet jeg i et skap vi ikke bruker så ofte, og plutselig stirret verdens nydligste øyne mot meg, øyene til bestevenninnen min. Et bilde jeg hadde brukt da jeg tegnet henne en gang for lenge siden lå i skapet, og jeg var absolutt ikke forberedt på det. Så i dag har jeg grått for meg selv og savnet henne verre enn noen gang. Uff, så ufattelig tungt det er.

Jenta mi, jeg savner deg så mye, håper du er lykkelig der du er. Vi treffes igjen en vakker dag. Alle savner deg, og du skal vite at du var en helt utrolig jente. I juli treffes hele venninnegjengen, vi skal feire bursdagen din.. Ufattelig trist du ikke er der sammen med oss..

Hjertesukk fra meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da:( sender en lang og god klem til deg....:)

Skrevet

Det er aldri lett for de som er igjen når noen velger å forlate. Huff så trist. Klem til deg.

Skrevet

Tusen takk for klemmene =)

Skrevet

uff så trist... sitter her med rennende tårer jeg nå..

har ei bestevenninde jeg mistet selv.. det er 9 år siden.. men hun døde av kreft da.. men ufattelig trist uansett.. savner hennes veldig enda!!!

Skrevet

Du vet hvor du finner meg vennen...

*stor klem*

Skrevet

Takk..................... :`(

Skrevet

Uff da det var trist å høre:o(

sender deg en trøsteklem jeg.

Skrevet

Uff så trist:(

Klem fra meg;)

Skrevet

Tusen takk for klemmene.. Merkelig at det går SÅ inn på meg, etter 4 år... Heldigvis er det ikke ofte jeg har sånne dager som nå.. Glad jeg er alene ihvertfall. Vi venninnene treffes hos fast en gang i året, på bursdagen hennes.. Da er vi en gjeng på rundt 15 jenter som samles, spiser god mat, god drikke, ser på bilder, og mimrer.. Utrolig koselig, selv om jeg har en vond klomp i magen hele juli måned..

Skrevet

Huff, så trist.

Hun manglet ihvertfall ikke gode venner.

Trist at noen problemer fortoner seg som så store at de virker umulige å leve med.

Jeg mistet en venninne i en bilulykke vinteren 92. Glemmer henne aldri, har til og med tatt meg i å se etter henne på facebook.

Skrevet

Nei, gode venner hadde ho nok av;) Vi var en veldig god gjeng.. Det er veldig trist.. Ho bodde også i Australia da det skjedde, hadde ikke vært i Norge på et halvt år, det gjorde ikke saken så mye bedre.. Jeg drømmer ofte om henne, og om morningen tror jeg at ho skal komme og hente meg, sånn hun gjorde så ofte før :/

Huff så trist, det er alltid vondt da man mister noen, uansett hvordan.. Stakkars dere rundt venninnen din, det må ha vært tøft:(

Skrevet

Unge mennesker skal ikke dø. Det er så trist.

Huff, stakkars foreldrene hennes også, de var vel kanskje ikke i Australia? Får helt vondt inni meg. Visste dere at noe var "feil" da?

Begravelsen til venninnen min er både noe av det fineste og mest forferdelige jeg har vært med på. Og hun var enebarn, så hun er dypt savnet. Vet at foreldrene synes det er veldig vondt å se alle barnebarna som popper ut rundt omkring, selv om de såklart unner andre det av hele sitt hjerte.

Skrevet

Så utrolig trist :( Hun har/hadde iallefall en veldig god venninne i deg høres det ut som :)

Trøsteklemmer fra

Skrevet

Så forferdelig. Vondt for venner og familie at de ikke fikk et rop om hjelp kan jeg tenke meg. Men ofte vil man ikke være til bry, og med den avstanden i tillegg.

Synes det er fint at dere minner henne en gang i året - det setter sikkert familien pris på også.

Etter at venninnen min døde så har jeg alltid tenkt at jeg skal ha flere enn ett barn, er nå gravid med nr 2, men jeg har likevel ingen å miste... Men skulle det skje, så har man noen og leve videre for - sånn tenker jeg. Håper aldri noe skjer med noen av de. Foreldre skal dø før barna sine.

Ble mye trist dette, men fint for både deg og meg at vi har mange gode minner etter venninnene våre.

Skrevet

Ja, det er nettopp det..Ingen visste egentlig hvor ille ho hadde det, og alle sitter igjen med skyldfølelse og uendelig med spørsmål.. De setter veldig pris på det, at vi møtes.. Vi møtes flere ganger i året, men en dato fast hvert år..

Skjønner tankegangen din, man trenger noen og leve videre for, ellers tror jeg man har lett for å bare gi opp. Deilig og få ut litt tanker, særlig da jeg er alene også. Takk for det:)

Jeg lever på minnene.. Datteren min har også fått hennes navn som mellomnavn, så de har et bånd sekv om de aldri fikk møtt hverandre..

Skrevet

Tusen takk for det, ma-79:)

Skrevet

Uff vennen.. nå triller tårene her hos meg også :(

Jeg håper du får bedre dager, og at dere får en fin bursdagsfeiring :)

Skrevet

Det kommer helt klart bedre dager, heldigvis.. Det var bare så utrolig at det skulle komme SÅ sterkt etter 4 år..

Skrevet

Takk for det Mami:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...