Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 blir rett og slett opphisset av min egen jordmor, en gammel dame på snart 60 år, hun har grått hår og gule tenner.. lukter gammelkjerring av henne.. gud man får så rare ideer når man er gravid, men hadde sikkert slått til på en jente/kjærring sex med henne. blir sjalu på gubben hennes som har en så fantastisk, gammel griskjærring som daskematte.. håper dette går over snart, jeg vet jo at det er sykt men jeg kan ikke noe for det!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 siden du innrømmer at du er syk så burde du også oppsøke psykolog! Forhåpentligvis blir du da tvangsinnlagt og mister foreldreretten til barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 nei da er det bedre å gå til en sexolog, mere erfaring han (eller hun) vil jeg tro... hehe.....
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jaja, det er iallefall ikke fantasien det skranter på her...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 noe må man jo finne på!!! ikke alle er like seriøse som deg da vuttu ditt SPAINNHAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Vi blir 5* Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 du anonym aka SPAINNHAU..hvorfor er du så utrolig sint,er det ikke slitsomt?alltid med !!!!!!!!!!!!!!!! og ditt spainnhau!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå