Gjest Fru Strert Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Gutten min på 11 mnd har fått vannkopper. Bare noen få foreløpig, men på søsteren hans som hadde det i fjor EKSPLODERTE det 3.dagen og hun hadde over 150 og klødde seg nesten fordervet stakkar. Håper så veldig at han skal slippe å få det så voldsomt! Noen som har hatt vannkopper på såpass små barn, rundt 1 år gamle? I så fall hvordan artet sykdommen seg? Klødde de veldig? Mange kopper?
Mamma Mirabell Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 min var vel rundt to når han hadde det så var ikke sååå liten men han var ikke stort plaget av det.. hadde neon prikekr over hele kroppen men ikke MASSE, og ikke klødde han noe særlig heller veldig forskjellig det der...
*Lissi* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Tror dette er veldig forskjellig. Mine var litt eldre da de fikk de. Yngste fikk kjempe mangen, mens den eldste fikk kun noen få.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Kjøp hvitvask hvis du ikke alt har kjøpt det. Gjør underverker mot kløen!
Gjest Fru Strert Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg amme fortsatt men bare bittelitt han har ikke tid, men jeg håper at han fortsatt nyter litt godt av å ha morsmelk i systemet? Ja ja vi får bare vente og se..
klg,2 boys now:) Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 sjefen her var 2 år å det eksploderte 3 dagen her.hadde mange.bruk potetmel!!!!det hjelper helt utrolig.hvitask var helt ubrukelig for oss
mammmamia ** Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Lillesnuppa hadde det da hun var 6 mnd gammel, ble smittet av storebror på da 3 år... Han hadde kanskje 20 vankopper, klødde nesten ikke, hadde ikke feber og var i tipp topp form... Lillesnuppa hadde flere hundre kopper overalt (inni munnen, øyenkanten, inni øret, i skrittet, i rumpa osv osv), klødde som besatt og hadde kjempehøy feber, var skikkelig dårlig.. Så det er veldig individuelt.. Om det klør veldig bør du gå til legen og få antihistamin (antiallergimiddel som stopper kløen)..! Lykke til!
Gjest Fru Strert Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Vet du hva slags antihistamin de gir så små barn?
mammmamia ** Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Nei, det vet jeg dessverre ikke, men ring legen og hør..! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå