To trollunger + en spire Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 For de som er/har vært plaget med det?
jentebabymom Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 hadde det de 3 første mnd. begynnte vel med n gang.men ikke på morgenen, på kvelden.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Begynte i uke 4 med begge mine....
ano`num *17.03.10* Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hadde ikke i første sv.skap. Nå startet det i uke 6 og gav seg ikke før jeg rundet 20 uker. Nå er jeg bare uggen i ny og ne.
lille_trille venter nr 3 Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 I første svangerskap kom kvalmen rundt uke 9 og varte helt til 20 ca. Og det hva virkelig ille. Denne gangen kom kvalmen ganske tidlig og det var ikke mye å klage på. I forhold til førstegangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå