Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Har hatt nokre vanvittig vonde samantrekningar nede i lysken - nokon andre som har hatt det før fødselen? Det er KJEMPEvondt... aaaauu
To trollunger + en spire Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Sikker på at det ikke er fødselen som er i gang :-)
lite jentenurk Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Hei dette lurer jeg på også, har ikke voldsomme sammentrekkninger men litt sterke menssmerter
To trollunger + en spire Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Slik var mine åpningsrier og for meg gikk det fort. Anbefaler å skrive ned hyppigheten. Hold deg i aktivitet hvis du vil ha ungen ut. Er du trøtt så legg deg å samle krefter til natten.
Trekkoppfuglen Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg kjente alle riene mine i lysken og nedover låret. Ikke alle kjenner de i mage/rygg. Jeg tør ikke si noe om fødselen din har startet eller ikke, men jeg tok heller en telefon for mye til føden enn en for lite. Ihvertfall, lykke lykke til!!!Er nok ikke så lenge til dere har gullet deres.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Hadde mye vonde rier inni bekkenet mot slutten av åpningstida. Var da klar for å reise på sykehus, etter timesvis med rier som jeg merket i mage og rygg...for det ble så intenst vondt og jeg spydde av smerten!
Turid Laila Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Nå har jo jeg aldri født før, men snuppa, jeg tror du er mamma snart!! Her tror jeg ikke noe skjer med det aller første, så du må nok på føden uten meg! hehe Og masse masse lykke til
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Nesten ikkje pause mellom, så no dreg vi.. håpe håpe håpe det skjer noo!!
hit og dit Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 No vil me ikkje ha samme kontrabeskjed som me fekk i stad her!! Dra og kom ikkje tilbake til BiM uten å ha født. Lykke til, alle tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå