Gå til innhold

"Prøvekluten+..." se her... :)


Minigull07/11

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om du skal bruke Quinny vogna du har når bebisen din er nyfødt! :) Har lest at du har Emmaljunga også, synes den er ganske tung... Quinny er så lett og grei å kjøre...

Skal en tur til Svinesund neste torsdag, har du noen tips på hvor vi skal gå.. Hvor ligger Happyland? Gleder meg skikkelig til å shoppe litt, skal ha med pappa ("lommeboka") hihi..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på do!

jeg blir nok å bruke quinnyvogna mest,for som du sier,så er emmaljungaen ganske tung,så den blir nok trillevogn rundt heimen tenker jeg;o) var i svinesund og kjøpte bag til quinnyen,og den er finfin for en nyfødt vil jeg tro;o)ska kjøpe ticket to heaven-pose å ha oppi,ikke så romstor den,så da passer nok bagen lenge;o)

 

ska du til svinesund så må du jo på happyland,det er klart..

hehhe,måtte le litt av oss selv vi,for første gang vi var der,så fant vi ikke happyland vettu..så viser det seg det ligger bare innerst i den veien med alle godtebutikken,hadde vi kjørt 200 meter til så hadde vi stått rett utenfor liksom!

så:regner med dere sikkert finner all godisbutikkene og eurocash'en som ligger på rekke og rad der nede,så kjører dere bare helt inn i den veien og da får du det på din høyre hånd:o)

fikk maxicosi bilstol+quinnybag for 2400 SEK vi,så gjorde en god deal der;o) her hjemme kostet bare bagen no sånt som 1800 NOK

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Da skal vi kjøpe inn der..

Hvilken farge har dere på Maxicosien? :) Lyst på en knallfarge! haha.. siden vognen skal være sort! :)

 

Gleder meg skikkelig til å begynne å kjøpe inn, er i "bygge-rede" humør om dagen! :) Skal kjøpe inn seng og sånn i august! Da blir det IKEA.. :)

 

 

Dere venter nr tre? Hihi.. Får hun eget rom eller må hun dele med brødrene? off.. Det måtte jeg husker jeg.. Lillebror (tre år yngre) og storebror (fire år eldre). Ikke noe gøy når man er jente... Kjipt når de ødela barbie dukkene mine! haha.. Men da skylte jeg ned legoen deres i do! haha..

 

Vi skal nok finne happyland og jeg skal le hele veien dit! haha.. Bor i Bergen nå, de skjønner seg ikke på meg, synes jeg er harry! haha.. Men er jo fra Lillestrøm, alle er harry der!

 

Ellers går det bra i Trondheim? Savner den byen, har hytte i Hommelvik så jeg har vært der endel gjennom årene! :) Trøndere er veldig hyggelige mens bergensere er veldig sære. De bor ikke i Norge, de bor i BÆÆGEN! haha.. Trenger pass for å komme inn her! haha..

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi,ja hvilken farge TROR du hun får på maxicosien?? la oss si d sånn at vi får da virkelig håpe det er ei jente der inne! rosa maxicosi,erklærte pappan inne på happyland! rød dreami blei det jaggu og..har litt lyst å bytte den i en annen,litt mer anonym farge,men får høre hva den gira faren sier først;o)hvis han absolutt insisterer så:o)

 

hehhe,hva er galt med å være litt harry?lov det i svinesund..fytti,det er mye billig der!og har du vært på de snopsjappene? på den over gata for happyland,lukta det så ille sukker at jeg blei kvalm og måtte ut!

guttene hadde vel kommet til å klikka i vinkel,hadde de vært med,og han lille hadde vel flytta inn med engang tenker jeg;o)

 

ellers er det den tredje ja;O)første der om jeg husker rett?

hun blir å få eget rom ja,guttene deler det største rommet,har gjort det ei stund,og det går kjempefint..hovedgrunn: hehhe,jeg gadd ikke rydde på to roterom;o) de hadde hvert sitt før,men det som skjedde var,at først bomba de det ene,og da var d jo ikke morro å leke der inne lengre,så gikk de bare over gangen og bomba det andre og *dååne*

 

trondheim er kaldt og regnfullt for tida det...rart å tenke på at for under ei uke siden så var det 27 varmegrader og steika hett sjøl i singlet,mens nå må nesten boblejakka frem igjen..slekta her i trøndelag da,siden dere har hytte her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halvt trønder jeg!! :) Etternavnet mitt stammer fra en gård i Nord-T... :) Glasø.. Ser du noen med det etternavnet, så er de i slekt med meg! :)

Moren og faren til pappa flyttet ned til Oslo, pappa snakker østlending og trønder når han vil! :) Hihi..

Kjempe fint på hytta, et skikkelig barnested, med båt og "sandstrand"! hihi..

 

For meg er det nr 1! :) Gleder oss masse, er veldig spent.. Lurer på hva jeg har i vente når det gjelder fødsel! :) Bor i Bergen nå, men flytter til Lillestrøm i august.. Skal føde på Ahus! Har fastlegen min i Rælingen, så jeg har dratt hjem hver gang jeg skal på kontroll til han! :) Skal på onsdag igjen, da får jeg med meg sykemelding hjem! Pappa er lege han også og jobber på kontoret ved siden av! :) Han synes at jeg har "lidd" nok på jobb, så nå får jeg endelig sykemelding... Ikke lett når man er lege-datter! :) Det eneste som er gøy er at han har eget ultralydaparat!! hihi.. Han tilbyr også privat til andre gravide for 100,- kr! :) hihi..

 

Du skal føde på st.olavs? Tenkt noe på smertestillende osv? Har jeg veldig vondt blir det epidural! haha.. :)

 

Rosa MaxiCosi!?! Det skal jeg også ha.. hihi.. får jo ei lita jente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

then rosa maxicosi it is;o)

glasø ja..hehhe,det er litt snedig,for faktisk så kjenner jeg ei gammel dame som heter det;o)hun er tanta til samboern min og bor rett nerri gata her..så sprøtt!

 

rælingen ja;o)var innom både lillestrøm legevakt og ahus jeg når jeg var på turen i oslo/svinesund..starta jo seff å blø der nede verru:o/ men alt gikk fint til slutt..må bare ta det litt mer med ro tenker jeg(om det er MULIG da) tjihi,kanskje det var faren din jeg var hos i lillestrøm på legevakta?husker ikke hva han het da men..ville sikekrt merka meg det om det var glasø..

 

get ulapparat har min fastlege og...jeg maser meg til å få se hver gang jeg er der,hehhe,KLART!

 

skal føde på stolavs ja..igjen liksom;o) har kun hatt lystgass og varme bad og omslag som smertelindring jeg..ikke fordi jeg er noe urmenneske av no slag,som ikke tror på det,men fordi når det har blitt så vondt at jeg har villet hatt epidural,så har det vært altfor seint! og med han nr to så rakk jeg ikke tenke tanken engang,for han var nemlig ute han,en halvtime/tre kvarter etter vi ankom sykehuset,så bedøvelsen ville ikke fått tid til å virke uansett;o)

MEN,når det er sagt,så skal du,og alle andre førstegangs'er vite at det var ikke hysterisk ille uten heller:o) er så mange som prøver å skremme de som ikke har født før,men går litt ot stormen her jeg,og sier at det er faktisk ikke så vondt som jeg hadde forestilt meg på forhånd..og det man tror skal være den verste delen,er faktisk den beste! det er ikke når ungen fysisk skal ut som er verst..verst er de timene man er med rier først:o) så alt i alt kan man si jeg blei positivt overraska over hva fødsel innebærer...er vel for en grunn jeg siter her tjukk med nr tre;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har nettop kjøpt Quinny freestyle 3XL comfort jogger. Har bestilt fra en nedelandsk side på nettet og billigere tror jeg ikke du får det. fraktkostnadene er lave og det tar 14 dager til du får den.

Kjøpte med:

-Bag

-Maxicosi bilsete ( bilsetet og easyfixen koster 3200 i norge, jeg

-Maxicosi easy fix betalte 200 euro!!)

-Regntrekk

-Dunpose til Baggen.

 

Alt dette kom på 5 500 kroner inkludert frakt!!!!

Anbefaler alle å ta en titt på den siden.

 

http://www.kidsroom.de/cgi-bin/kidsroom.shop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips! :) Når du kjøper over internett sånn, er det ikke en grense på hvor mye man kan ta inn i landet før man må igjennom tollen?!? Slapp du det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 euro er ca 1600 det? for i såfall er easyfix'en billigere her hjemme faktisk..men så noe anna smart på den sida jge,og det var slik en pose til å ha i bilstolen!den likte jeg virkelig! må være samrt på vinteren! men veit noen noe om åssen det blir sånn fraktmessig om jeg bare bestiller denne posen?blir det da en veldig dyr pose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vet det er noe toll-greier, men jeg gambler på at det går greit. Som jeg har forstått tar de noen stikkprøver av og til, jeg satser på at det går bra denne gangen:)

200 euro er da både for bilsetet og for den delen du fester i bilen som du setter stolen i, i følge min research koster det tilsammen over 3000 i norge, værtfall det merket.

Frakten er ikke så dyr, d sjekker du med å gå inn på siden og legge i handlekurven det du skal ha, så fortsetter du bestillingen, du kan forsatt annulere den etter du har fått opp totalsummen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...