PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Det verker sånn i ene hånden min at eg begynner snart å grine. Har mye vann i kroppen og da spesielt i hender og føtter... i det siste har eg hatt masse vann i hendene som ligger å presser på nerver så de dovner helt hen, men nå e edt bare direkte vondt...det kjennes ut som om eg har en veneflon i hånden som har gått tett...sånn type smerte...en dunkende en... syyyyyyyyyyyyyyte...det e veldig synd i meg akkurat nå
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Føler med deg...er ikke gøy med vann fullt i føtter og bein, har selv hatt et par søvnløse netter pga det :/// *trøsterGoodyear*Voldsomt Fødeklar*!!**
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Takk søte du:) Dårlig gjort at eg skal ha vondt når du har behov for det hehe:P *blåse fødestøv på*...men ikke alt, trenger litt selv;)
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Hihi...takk:D Nå følte eg meg litt bedre...teite smerten kan bare være. Knekker ikke meg så lett nei;)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Det er sånt det skal låte jente =)) !! Hihi:p Det har blitt bedre i det siste hos meg, skal håpe det gir seg hos deg og!! *håpehåpe*!!!
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2007 Håper eg føder straks eg, så går det over hehe;) *sitte seg ned å håpe sammen med*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå