Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 TEnkte å la barna få soverommet og jeg selv sove i stua.... i nøden spiser fanden fluer
Gjest -<<- Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Akseptabelt? Det er det da vitterligen bare du og ungene dine som kan svare på. Jeg kunne glatt gjort det.
så var vi 4 Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg kjenner til en familie der mor sover på sofaen og de 3 ungene hennes deler på to soverom. Må man, så må man. Men håper du finner noe annet i riktig prisklasse og størrelse.
Aurora jenta mi Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 barna dine har det jo bra uansett..!! da mamma skilte seg fra min far satt hun alene med 5 barn.Vi hadde heller ikke nok soverom så hun sov i stua.kan aldri huske at vi hadde det noe verre:) og du skal jo i allefall ikke bry deg om noen andre bedrevitere har en formening om at det ikke er akseptabelt.er såååå lei av skryting til folk om hvor store hus og masse ting de har.blir kvalm.
Twig Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg hadde ikke gjort det, men om det er det eneste så
ana baroma Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 i andre land bor jo to voksne, tre barn, svigers og et par tanter i en to-roms:) Smarte løsninger og evnen til å tenke positivt gjør at det fint kan gå an! Det er det bare du som kan bestemme:)
Rosenrød Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Selfølgelig, det bestemmer man da selv. Jeg kjenner en familie med sju barn, de fire jentene delte et soverom- mens de tre guttene delte et annet. De hadde det kjempebra de. Selv delte jeg rom med mine to søsken til jeg var 10 år.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 sant nok, men jeg vil jo absolutt at barna mine skal ha litt større plass enn 40 kvm..
Aurora jenta mi Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 ja..selfølgelig vil du det!!! men tror nok at folk skjønner att i den situasjonen du evt er i så er det det beste du får til på husfronten nå.og at det ikke har noe med hvordan du er som mor..hadde jo vært verre om du hadde tenåringer..da er det kanskje flaut for dem..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Noen venner av meg har to barn som deler det eneste soverommet mens de voksne sover i stua. Der har de bodd i seks år, og har ingen planer om å flytte derfra heller. Barnas livkvalitet avhenger av alle andre ting enn om mor sover i stua eller på et eget soverom.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 jeg må dessverre leie en mindre leilighet nå fordi dette blir for dyrt for meg... og i august har jeg 2 barn - må jo bare gå det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå