Yrha Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Skjønner at det kommer mye an på formen, men hvor mye behov har dere for å dra på besøk/få besøk/finne på ting med venner? Må si at det blir mindre og mindre hos meg. I helgene gjør vi som regel noe sammen med venner, men hverdagsbesøkene er det blitt lite av. Merker at samboer er litt rastløs, men jeg sier jo at han må bare dra ut og besøke kompiser når han vil. Men tror han får litt dårlig samvittighet da
julisol Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har vært sykmeldt i 3 mnd, og prøver å ha en avtale med noen hver dag eller annenhver dag, slik at dagene ikke går så seint. Orker ikke så lange treff, og helst ikke flere på en dag. Hvis jeg treffer noen til lunsj har jeg ikke så lyst til å være sosial på kvelden. Er generelt mer sliten på kveldene nå enn før..
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 oversosial!!! føler ett enormt sterkt behov for å ha folk rundt meg og finne på ting med folk nå når jeg nærmer meg, .. men får lite besøk av venner siden jeg har flytta litt ut av byen og jeg klarer såvidt gå så jeg får ikke møtt folk.. så kroppen og alt annet skriker etter selskap:(
jentebabymom Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 nei det er ikke så viktig for meg å være så himmla sosial nå.blir bare så sliten av alt. også er jeg til tider så hormonell at det ikke er noe poeng.men er veldig glad i å kose i armkroken til kjæsten min.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Veldig lite sosial i det siste ja...Vel, har egentlig vært ganske tilbaketrukken hele svangerskapet. Gidder ikke å dasse rundt ute med folk som e i så mye bedr eform enn meg akkurat nå hehe:P Under mitt første svangerskap vare g ute med venner så å si hver eneste dag frem til fødsel. Ble med på fester og gikk på byn...satt der med fantaen min og var kjempe fornøyd over at eg var innkludert:P Ikke nå nei. Blir fremdeles invitert med ut men liker meg best hjemme i sofaen med en bok:)
Cipra har 2 jenter Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Treffer som regel venninner på formiddagen, nesten hver dag. Også har vi svigers boende hos oss for tiden, så jeg får nok min dose sosial omgang
beibiboom Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har avlyst et bim-treff i kveld og forening i morgen fordi jeg rett og slett ikke orker ta meg ut med buss og tog, og er kjempesliten etter jobb. Er fortsatt sosial og vil treffe folk, men på ettermiddagen etter jobb er jeg pumpa:(
SusyQ Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har faktisk fått igjen litt energi nå, og har vært veldig sosial de siste ukene. Tror sola og lyset har mye med det å gjøre :-) Er delvis sykemeldt og nå begynner venninnene mine å bli ferdig med eksamner / komme hjem fra studiesteder, så lett å lage avtaler på dagtid. En eller to avtaler om dagen holder imidlertid i lange baner, og passer på å ta ting i et rolig tempo, og ha nok alenetid også. Ingen vits i å slite seg ut:-)
lite jentenurk Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Kan ikke si at dette er så viktig for meg nå. har hvert sykemeldt i 8 uker snart. Synes det er veldig hyggelig å få besøk men orker ikke å farte land og strand for å besøke folk. Får komme sterkere tilbake siden
Turid Laila Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har blitt supersosial de siste ukene. MÅ finne på noe hver dag. Er overbevist om at hvis jeg bare sitter hjemme så skjer det i hvertfall ingenting, men om jeg drar ut å finner på noe går dagene raskere og jeg er overbevist om at en dag så må planene gå i vasken og fødsel er i gang. I morgen er det tur ut på Bråset å besøke oldemor. Hun husker ikke mye stakkar, men at hun skal bli tippoldemor for første gang, DET husker hun. Hmmm når jeg tenker meg om er fredag den eneste dagen jeg ikke har planlagt noe. Da får jeg tid til å vaske litt hjemme da
Raych Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Hverdagsbesøkene blir det lite av uansett om jeg er gravid eller ikke. Når man slutter på arbeid i 4 tida, henter i bhg, lager middag etc, så blir klokken ofte halv 6 - 6 før vi er ferdig med mat. Da er det litt leking med jenta vår og så er det kveldsmat, kveldsstell og natta for jenta vår i 19.30 tida. Det hender at noen kommer innom oss, men det blir ikke så ofte i ukene nei. I helgene er vi ganske sosiale. Bare så synd at de går så fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå