Gå til innhold

hvor er det fineste stedet du har vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg på syden..Må være barnevennelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som Spania, Hellas, tyrkia osv..

Skrevet

Osv?

Madrid er favorittstedet mitt i Spania, Istanbul i Tyrkia.

Koh Maak i Thailand har både sand og strand og sol og vann og er aldeles glimrende med barn, likeså den meksikanske vestkysten. Men folks sydendefinisjoner er jo så variable.

Skrevet

hvor i Hellas?

Skrevet

dytt

Skrevet

Tenerife og Sun Wing resort Fanabe. Helt fantastisk for barnefamilier. Kjempebra hotell med to basseng, massevis av aktiviter på hotellet og rundt i området. Like ved stranda og flere kjøpesentre. Like ved mange restauranter. Kjempe rolig og koselig område uten mas fra selgere etc. Men ikke bo i Playa de las Americas. Der er det masete og skittent!

Skrevet

Toscana- Italia!!!!!!!!!

Skrevet

Fiji, men det er kanskje ikke helt "syden".

Blue Village Bahia Feliz på Gran Canaria er veldig barnevennlig og fint. Der har man alt man trenger samlet på en plass. Flere store bassengområder, bamseklubb og underholdning på kveldstid.

Skrevet

Caldera Beach i Hellas. Nyyydelig, nytt anlegg, kjempeflott og veeeldig barnevennlig. Rent og pent. Ingen minus å si om det stedet :))

Skrevet

Thailand! Men fikk ikke sett så mye pga tsunamien som kom dagen etter at vi kom ned :(

Men hvis det er for langt for dere, synes jeg den Italienske rivieraen var nyyydelig. Ellers likte jeg godt Kreta.

Skrevet

Amalfi kysten i Italia, der er det bare vakkert

Skrevet

Den lille byen Parga på fastlandet i Hellas, var en by helt etter mitt hjerte.

Bare synd det var så mange slanger der, det var guffent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...