annie-77 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er i full jobb, har en travel 2-åring og gravid, og mannen har vært 6 uker på jobb. Mannen min kommenterer at jeg ikke er - så pratsom som vanlig, - småsur og misfornøyd. Ja vel, Så sier jeg at det kanskje har sin naturlige forklaring. Da sier han bare , Ja men du var jo ikke sånn før! Og så blir han sur mot meg. Arg! Husker fra forrige grav at han ikke trodde noe på at hormoner kunne gjøre noe med oss. Nå har jeg gitt opp og forklare, han vil jo ikke fatte at kanskje er en liten påkjenning og gå gravid! Nå sa jeg bare at jeg vil være litt egoistisk og ta litt hensyn til meg selv. Noen med gode råd?? Noen som vet om noen gode artikler han burde lese (han gidder ikke og lese sånnt sier han, jeg leser jo og kan fortelle... ), men forsøker gjerne igjen! Isj, han er ellers en flott fyr, men akkurat her er han jo helt korka!!!
blond Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Send han inn på barnimagen så får han opp øynene!
fiskarsson Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Finnes endel pappa-bøker-...Kommer ikke på noen titler i farten, men hør på bokhandelen;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå