Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Nå er jeg på overtid og er veldig klar for å få ut minsten. Har dere noen tips?? Vet at sex er tingen, men sambo jobber borte fra man til tors, så må vente til i morgen med det. Men noe annet som funker???
Jeenie Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Potetball, rømmegrøt (tung mat) gå i trapper, vask hus (men ikke slit deg ut da, trenger energi til fødselen også)
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 spise sterk mat, riste store matter, kjøre på en humpete vei......
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 vær tålmodig!!babyn din kommer når hun/han er klar...
lemontree Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Var det ikke noen her for en stund siden som åt kanel med kanel med kanel, og satte i gang som bare det...?
Bolla Pinnsvin Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Det beste tipset er "hvil deg og kos deg"!! Ved å vaske ned huset,løpe i trapper,spise masse og ha sex flere ganger om dagen oppnår du ikke annet enn å slite deg helt ut.Du trenger energien til fødselen!!
Lothiriel Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Helt enig. Jordmor sa til jeg i går, at nå kynnerne starter så ikke provoser dem fram. Ta det med ro og hvil deg imellom. Babyen kommer når den er klar...ikke noe poeng i å være sliten når man skal bruke mange timer på å få den ut......men jeg har stooor forståelse for at man vil ha det overstått, det vil jeg også!!!
MissiCippi Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har kun prøvd sex for å få fart på ting og d har fungert 100% 2 ganger nå:-) Satser på noen aktive og festlige uker før termin denne tredje gangen også:-) P.S; Man trenger ikke bli sliten av sex! Kan faktisk gi deg MASSE energi også:-)
Dukkedeisi Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Hei! Var på sykehuset i dag til vekstestimering. Jordmor anbefalte samleie og stimulering av brystvortene: Stimuler til rien/kynneren kommer, stopp og start på nytt igjen når den er over. Andre kjerringråd hadde ingen effekt, mente hun. Jeg har to dager etter termin nå, og har hatt tegningsblødning begge dagene fremprovosert av samleie:-)
Hilsen Aud Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 planlegg noe! f.eks kjøp kino- eller teaterbilletter, book en avtale eller hva som helst. sørg for at det IKKE passer at h*n kommer, for da skal du se h*n får det travelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå