Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 er dritlei av å gråte førti ganger om dagen? føler meg som ett skikkelig hormontroll som aldri klarer slutte gråte, gledestårer mest da for jeg blir så rørt av alt, sånne serier på tv der folk får noe og blir glad.. mååå grine, barn på bussen, triste sanger, barnevogner, isdisken... osv hehe.. for jeg tenker da hver gang på når min lille endelig er her .. og umulig å la være å gråte når jeg ser folk gråte på tv:P jeg er seriøst lei av å være fontene og syns i det minste vannet i kroppen kunne minka så mye som jeg sipper om dagene:P jeg har nok vann i meg til å redde en hel landsby fra å tørste jo:P
jentebabymom Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 jepp slik er jeg også. men det har heldigvis gitt seg litt den uken her,forrige uke gråt jeg heeeeeeeeele tia.slitsomt, føler seg oppriktig sårbar.
espresso Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hyperhormonell??? JA!!!! Og det er nesten den største grunnen til at jeg gleder meg til å være ferdig med svangerskapet. Blir helt sliten av meg selv. Kort lunte overfor barna, lettrørt og i det hele tatt totalt uberegnelig!
jentebabymom Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 ja da kan du tenke deg hvordan min kjære har ¨det når han sier til meg, du i dag har du vert koselig å være sammen med .og takker meg for de fine dagene..hehe.. sier vel litt.
lemontree Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Starta på mandag støtteforeningen for gravides pårørende og kolegaer. Vervepremie er ispose og balltre. saynomore...
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 hehe uff jeg har så dårlig samvittighet ovenfor lillebroren min når han er hos meg for enten kjefter jeg eller så gråter jeg, gøy å være hos søster da ja:P
Cipra har 2 jenter Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Var skikkelig hormonell i første svangerskap, men denne gangen har jeg sluppet mye billigere unna, selv om jeg har felt noen tårer uten grunn denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå