Gå til innhold

Hvordan opplever dere kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 uker i dag og har hatt kynnere en stund. Nå oppleves det som om det er bare ene siden av magen som strammer seg og blir steinhard. Kan det være fordi det er den siden babyen ligger på at jeg kjenner det best der?

Hilsen fra annengangsfødende (kan ikke huske hvordan det var sist...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har kynnere så er hele livmoren/magen hard, men har det sånn avogtil at halve magen blir hard, men har funnet ut at det er babyen som presser seg ut mot mageskinnet da!

Skrevet

Hei :-)

Jeg er 30+2 uker, og har ganske mange kynnere. Jeg får dem om jeg reiser meg fort opp,eller går for raskt. Magen strammer seg sånn at jeg ikke greier gå. Noen ganger har jeg mensmurringer også men da er ikke magen stram.

Jeg husker ikke hvordan det var tidligere , for det er virkelig lenge siden jeg var gravid sist. Jeg tror ikke de var så kraftige og så mange. Håper bare nurket holder seg der inne til det nærmer seg termin. Har ikke tid til å føde ennå.. hehe..

Skrevet

Jeg har vært sykmeldt i 3 mnd pga mye og kraftige kynnere. Opplever dem strammest nederst i magen, men på hele veien fra høyre til venstre.. Det er ubehagelig og jeg blir tungpustet. Må stoppe hvis jeg går, og aller helst sette meg ned.

I det siste kjenner jeg det tidvis bare på den ene siden, men det tror jeg rett og slett er at babyen strekker seg slik at livmora tøyes på den siden. Er i uke 33, og kynnerne har roet seg noe etter at babyen har snudd seg med hodet ned.

Skrevet

Jag har haft det precis om Julisol. Men efter ett par månader med ro så har kynnerene roet sig ner litt.

Skrevet

Jeg er i uke 30 nå og har veldig mye kynnere. Har hatt d lenge! D knyter seg mest nede i magen, men hele magen er hard og vond!! Tror d er babyen som "skyter rygg" når vi bare kjenner d på ei side av magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...