Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 I morgen swkal jeg på UL på Riksn pga epilepsien, jeg er da 13+0 i morgen,har sagt til meg selv at jeg skulle slappe av etter UL på forrige fredag,men kjenner at jeg ikke er helt beroliget så i morgen etter UL,SKAL jeg være helt beroliget og slutte å bekymre meg! men det er vel sånn at når man har en MA bak seg så kommer man til å tenke på alt som kan gå galt denne gangen. Men denne gangen kom jeg over de 12 første ukene! sist oppdaget de MA i uke 12,hadde vært døddt siden uke 9. Vet jo at sjansene er store for at det går bra når man har kommet over de 12 ukene.
*1+1=2 små* Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Masse lykke til, det ordner seg helt sikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå