Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen swkal jeg på UL på Riksn pga epilepsien, jeg er da 13+0 i morgen,har sagt til meg selv at jeg skulle slappe av etter UL på forrige fredag,men kjenner at jeg ikke er helt beroliget så i morgen etter UL,SKAL jeg være helt beroliget og slutte å bekymre meg! men det er vel sånn at når man har en MA bak seg så kommer man til å tenke på alt som kan gå galt denne gangen. Men denne gangen kom jeg over de 12 første ukene! sist oppdaget de MA i uke 12,hadde vært døddt siden uke 9. Vet jo at sjansene er store for at det går bra når man har kommet over de 12 ukene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til, det ordner seg helt sikkert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...