Topmodel Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Det begynte med tegninigs bloding på fredag kl 0930 .blodde og blodde men ingen rier . jeg ringte til føden og de sa at jeg kunne vente til riene kommer da vi spiste middag , kvelds ingen forandring jeg gikk å sove men det var umulig .Jeg sov fra kl01 til 0400 . våknet for å drikke vann da kom første rie jeg satt rolig med en klokka foran meg mellom 5 min hver rie da ringte jeg på føden og de sa jeg kunne komme . Jeg vekket mannen min og ringte barnepasseren de er naboer leverte datteren .jeg tok en dusj drukket litt te. mannen min ringte til drosje vi tok drosje kl 0535 og ankom på sykehuset 0555. jordmora sjekket åpeningen det var jo 7-8 cm sa hun , etter 1.5 time var sønnen ute. jaså han kom ut kl 0735 veide 3390g ,50 cm lang ,33 cm ho.
Finnmarkspia Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Gratulerer så mye med din liie gutt!!!! Kos deg med den lille,gleder meg til min tur kommer.. Klem
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 ojjjj )) Herlig å ha så stor åpning.....skal prøve å vente jeg og før jeg reiser inn....tar jo så lang tid!!! Gratulerer såååå masse=)!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå