Silja FullFres McQueen Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Skal ha kyllingfilet til middag idag, men så er jeg så lei av det vanlige tilbehøret... Har dere noen forslag til noe "fancy" og godt jeg kan ha istedet? =)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Vet ikke om det er fancy, men jeg liker tagliatelle og pesto til ;-)
MintCondition Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 To tips fra meg: Pastasalat av penne, et par hvitløksfedd, en halv boks hermetiske erter, et par skeier cottage cheese, vårløk og cherrytomater. Deilig til en stekt kyllingfilét Tagliatelle, med tomatsaus av en boks hermetiske tomater, en buljongterning, litt vann, hvitløk, løk, imian og basilikum.
♥2 små gull♥ Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 syntes det er godt med frisk salat vedsiden av jeg, også ris og sopp og kantarellsaus... den er snadder til kylling. Ferdigpose.
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Hmm, kanskje jeg skal prøve tagliatelle til da... Tar det lang tid å ordne noe slikt?
MintCondition Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Å koke tagliatelle tar ca 7-9 minutt Så spørs det hva du vil ha til da. Pesto f.eks er jo bare å røre inn i pastaen og vips ferdig.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Må ha sopp til:) Og salat, hvitløksbagutter;)
lykkeligmor:) Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Nam nam, jeg spiser masse kylling! F.eks.: *Kylling (krydres), med ris og slik kylling saus og salat.. *Tandori Chicken *Chicken Curry *Enchilladas (hvis jeg stavet det rett?) med kyllingbiter, sterkt, og KJEMPE godt:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2007 Hmm ,okei. Hvis jeg ikke vil ha pesto til da? Hva tar jeg da? =) Sopp liker vi ikke..
MintCondition Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Tomatsaus går fort, bare fres løk og hvitløk i litt olivenolje, ha oppi tomatene, krydder (+ litt sukker), og kanskje litt vann, og la koke en 15 minutters tid. Kan ha i kapers eller oliven eller hva annet du vil også
uuups:) Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Prøv toto sin Bretagne saus!(Kyllingsaus) Og kanskje ris og broccoli??? Er helt forelska i den sausen jeg!! Er så god!
#Ariadne# Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 potetsalat, ovnsbakte potetbåter, bakt potet.
furia Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 kylling og thaiwok med sweet chilli saus.... nam, gjerne vilris til. Super god og kalorifattig i tillegg
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2007 Ja, den sausen elsker jeg oxo! =) Takk for tips alle sammen, skal stikke på butikken og se hva jeg finner nu. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå