Gå til innhold

Hva servere til kyllingfilet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha kyllingfilet til middag idag, men så er jeg så lei av det vanlige tilbehøret... Har dere noen forslag til noe "fancy" og godt jeg kan ha istedet?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er fancy, men jeg liker tagliatelle og pesto til ;-)

Skrevet

To tips fra meg:

Pastasalat av penne, et par hvitløksfedd, en halv boks hermetiske erter, et par skeier cottage cheese, vårløk og cherrytomater. Deilig til en stekt kyllingfilét :)

Tagliatelle, med tomatsaus av en boks hermetiske tomater, en buljongterning, litt vann, hvitløk, løk, imian og basilikum.

Skrevet

syntes det er godt med frisk salat vedsiden av jeg, også ris og sopp og kantarellsaus... den er snadder til kylling. Ferdigpose.

Skrevet

Hmm, kanskje jeg skal prøve tagliatelle til da... Tar det lang tid å ordne noe slikt?

Skrevet

Å koke tagliatelle tar ca 7-9 minutt ;) Så spørs det hva du vil ha til da. Pesto f.eks er jo bare å røre inn i pastaen og vips ferdig.

Skrevet

Må ha sopp til:) Og salat, hvitløksbagutter;)

Skrevet

Nam nam, jeg spiser masse kylling! F.eks.:

*Kylling (krydres), med ris og slik kylling saus og salat..

*Tandori Chicken

*Chicken Curry

*Enchilladas (hvis jeg stavet det rett?) med kyllingbiter, sterkt, og KJEMPE godt:)

Skrevet

Hmm ,okei. Hvis jeg ikke vil ha pesto til da? Hva tar jeg da? =)

Sopp liker vi ikke.. ;)

Skrevet

Tomatsaus går fort, bare fres løk og hvitløk i litt olivenolje, ha oppi tomatene, krydder (+ litt sukker), og kanskje litt vann, og la koke en 15 minutters tid. Kan ha i kapers eller oliven eller hva annet du vil også :)

Skrevet

Prøv toto sin Bretagne saus!(Kyllingsaus) Og kanskje ris og broccoli??? Er helt forelska i den sausen jeg!! Er så god!

Skrevet

potetsalat, ovnsbakte potetbåter, bakt potet.

Skrevet

kylling og thaiwok med sweet chilli saus.... nam, gjerne vilris til. Super god og kalorifattig i tillegg :)

Skrevet

Ja, den sausen elsker jeg oxo! =)

Takk for tips alle sammen, skal stikke på butikken og se hva jeg finner nu. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...