Gå til innhold

Vogntips:)

Marianne og Kristoffer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst på vogn med beveglige hjul foran, noen som har noen bra tips, el fraråder oss noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uten å kunne anbefahle alt for mye, så vil jeg alikevel si at jeg personlig hadde passet meg for de med små hjul forran..tror de kan være vanskelig å trille på grus osv.

Jeg kommer til å kjøpe "vanlig" med store hjul!

Men lykke til:)

Spent på de som har direkte erfaring, kanksje jeg lærer noe nytt!

Skrevet

quinny freestyle og oth har jeg god erfaring med...de har vendbare forhjul,men ingen av de har spesielt små hjul

Skrevet

Men glemte å skrive at vi tenkte ikke 3 hjulinger.. føler at de vipper så lett..

Skrevet

har jeg aldri opplevd;o)derimot bikka ei diger simovogn på jobb til oss en dag det var sterk vind

Skrevet

noen flere?

Skrevet

Bugaboo - har fire hjul men svingbare, mindre foran. Vi har bestilt men ikke prøvd. Tror den blir knallbra!!

Skrevet

Har prøvt vogn med svingbare hjul jeg synte det var helt forferdelig å trille. Skal ikke ha det jeg ihvertfall!:)

Skrevet

hva med teutonia mistral s? jeg har vurdert den, .. fordelen er at inne på kjøpesentre/butikker så er de godt me svinghjul og skal man gå i grus eller snø så kan man bare vippe over (snu kjøreretningen) og låse hjulene... syntes det hørtes ganske så toppers ut.. i tillegg er vognen veldi fin og lett :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...