Marianne og Kristoffer:) Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Vi har lyst på vogn med beveglige hjul foran, noen som har noen bra tips, el fraråder oss noe?
*1+1=2 små* Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 uten å kunne anbefahle alt for mye, så vil jeg alikevel si at jeg personlig hadde passet meg for de med små hjul forran..tror de kan være vanskelig å trille på grus osv. Jeg kommer til å kjøpe "vanlig" med store hjul! Men lykke til:) Spent på de som har direkte erfaring, kanksje jeg lærer noe nytt!
prøvekluten+3små Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 quinny freestyle og oth har jeg god erfaring med...de har vendbare forhjul,men ingen av de har spesielt små hjul
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Men glemte å skrive at vi tenkte ikke 3 hjulinger.. føler at de vipper så lett..
prøvekluten+3små Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 har jeg aldri opplevd;o)derimot bikka ei diger simovogn på jobb til oss en dag det var sterk vind
l1ch1 Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Bugaboo - har fire hjul men svingbare, mindre foran. Vi har bestilt men ikke prøvd. Tror den blir knallbra!!
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Har prøvt vogn med svingbare hjul jeg synte det var helt forferdelig å trille. Skal ikke ha det jeg ihvertfall!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 hva med teutonia mistral s? jeg har vurdert den, .. fordelen er at inne på kjøpesentre/butikker så er de godt me svinghjul og skal man gå i grus eller snø så kan man bare vippe over (snu kjøreretningen) og låse hjulene... syntes det hørtes ganske så toppers ut.. i tillegg er vognen veldi fin og lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå