mammaTiL4gutter Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 rennende øyne,nese...masse nysing. Røde øya,kløe i hals,øye nase...... Jeg får i tillegg utslett rundt munnen..
♥2 små gull♥ Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Gressallergi... JA! Nyser og nyser. Får gjerne perioder på ca. en halvtime som jeg nyser i ETT, også kan det gå noen timer hvor det er bra, også kommer en ny halvtime. Det klør i munnen/ganen, så jeg bruker tunga til å klø og ser jo rimelig teit ut... også klør det i øynene, spesielt i øyekroken ytterst av en eller annen grunn. Det kommer også i perioder hvor det klør noe inni granskaugen, også gir det seg for en periode. På de verste dagene blir jeg generellt dårlig i tillegg, slapp og uggen og føler meg syk. Og alt dette er selv om jeg går på allergipiller. Jeg har ganske sterk gressallergi da... dette var mine symptomer hvertfall... prosit
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 trøtt, uggen form, kløe i hals, tett nese. svir i øynene.. Ny allergi av året jeg da. Fankern.
Sentralstøvsugeren Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Ingen som får veldig seigt slim bakerst i svelget?
roxanne Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Det er ekstemt mye gresspollen ute nå - det er i hvertfall sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå