Ein T Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 har vært gravid en gang før,men mistet rett før 2trimester. men denne gang har jeg klart det. er så lettet føler alle her inne er sååå langt på vei i forhold til meg. snakker om 20uke-28uke.... her er jeg med mine usslige 13. føler det er så lenge igjen. men men,får smøre meg med tålmodighet. er hvertfall glad jeg går på frem :) gleder meg til magen kommer og jeg kjenner liv.
line_n & sara Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 velkommen! og gratulerer så masse! det er litt av en bragd å komme seg inn hit! her i 2. er det såå hyggelig!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 jeg føler akkurat som deg, jeg er 12+6 i dag,alle her inne er kommet så mye lenger enn meg,på 1 trimester var vi jo av de erfarne. Jeg kom meg heller ikke til 2 trimester sist,og er sjeleglad for å ha kommet over den magiske grensen. Jeg skal på riksn på UL i morgen og gleder meg til å se hvor mye den har vokst på en uke,var jo på UL på fredag også og da var alt i skjønneste orden,hvis vi ser bort fra den blodansamlingen da.
Teltpluggen Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Velkommen så mye! Er bare 12+3 selv jeg, så skjønner hva du mener!
kath gutt07 & jente10 Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jippi, jeg har også kommet meg hit! Er 12+1 i dag!! Har troen nå altså! hehe.
Mamzen Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 grattis! Og velkommen til 2. trim. Vi har vel alle følt det samme som deg:) Men plutselig sitter du der selv og er langt på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå