Engel, skatt og lite frø. Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Den ligger å roper på meg ute i gangen..-men bør jeg ikke vente til i morgen tidlig? Kjøpte en eske med nøtteis også. Tenkte liksom å feire m dem da vettu...Og nå har jeg veldig lyst på en. Så kansje jeg bare skal prøve å presse ut en skvett? Noen som skal teste i kveld?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 når har du ikm da? det er jo lurest å teste med morgenurin, selv om man er et stykke over ikm. hcg er mere konsentrert da (er jo noen som ikke tester positivt før laaaangt over ikm) lykke til uansett da. skal teste i morgen tidlig jeg ikm i dag
Lillegull og spiren Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 men om det er flere timer siden du har tisset,så kan du ta en test,for hvis urinen er litt mørke betyr det at den har ligget en stund.. så ta en test du;)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Tror jeg har ikm den 10ende. Men har vært litt varierende de siste mnd. Men hadde EL i pinsen i allefall. 14 dager siden..Lykke til i morgen tidlig. Jeg har to tester da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå