Gå til innhold

Dere som har Emmaljunga duo edge....


Anbefalte innlegg

Skrevet

går det ikke ann å ta ned fotbrettet på sportsdelen???? får det bare ikke til jeg!! Har lest i boka men finner ikke forklaringen der heller. Noen som har funnet det ut ;O) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen????

Skrevet

Dra det litt oppover og så utover. Viktig at du holder på "midten" av det, hvis du skjønner=)

Skrevet

ok skal prøve på det :o) takk for svar

Skrevet

Fikk du det til? Jeg fikk det ikke til:(

Skrevet

Det er bare å gjøre som hun andre her sier :-) Brukte litt tid første gang jeg også, men måtte le av meg selv når jeg endelig fikk det til :-)

 

Det går iallefall ann :-) (Lettere å se om man tar av stoffet).

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...