1kar&1møy&meg™ Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 går det ikke ann å ta ned fotbrettet på sportsdelen???? får det bare ikke til jeg!! Har lest i boka men finner ikke forklaringen der heller. Noen som har funnet det ut ;O) ?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Dra det litt oppover og så utover. Viktig at du holder på "midten" av det, hvis du skjønner=)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 ok skal prøve på det ) takk for svar
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Fikk du det til? Jeg fikk det ikke til:(
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Det er bare å gjøre som hun andre her sier :-) Brukte litt tid første gang jeg også, men måtte le av meg selv når jeg endelig fikk det til :-) Det går iallefall ann :-) (Lettere å se om man tar av stoffet). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå