mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 jeg lå i badekaret i sta å så kom det masse gugge ut av skjeden. så jeg kjente på meg selv. når jeg tok ut fingeren kom det blod. sitter nå med ett bind, det har ikke kommet mye men det er rød/rosa! er det meg selv som har gjort at jeg blør eller er det naturlig??? har jeg gjort noe galt tror dere?????? koz fra litt redd
Lunis Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg hadde nok tatt kontakt med fødeavdelingen for å høre med dem hva de tror det er.. For sikkerhets skyld..
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 jeg hadde ringt føden. Jeg hadde ikke fått panikk, det kan jo være et tegn på at ting holder på å skje:)
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 ja sitter å luerer på om jeg skal det! jeg ble tøyd der på mandag så det kan jo være derfor jeg blør.
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Fødselen kan jo starte med blødning. Er jo ikke unormalt det. Men ring dem du slik at de kan følge med deg litt.
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 ja jeg kommer til å ringe føden tror jeg! men det har slutta å blø nå, men det kan jo begynne igjen! blir litt redd når sånna ting skjer. opplevde ikke det med ho vi har fra før.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Det kan være slimproppen din som er gått. Har ikke opplevd det selv, men søsteren min fortalte at hun letter fikk panikk da hun plutselig begynte å blø en uke eller no før fødselen. Var visst helt normalt, men jeg hadde uansett ringt føden Lykke til
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Høres ut som slimproppen ja:) Lykke til.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Det høyres akkurat ut som tegningsblødning. Eg har hatt det sidan klokka fire i natt, det kan vere eit teikn på at fødselen er i gang.
espresso Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Det holder vel mest sannsynlig på å skje noe i det minste:) Spennende! Gi rapport når du har snakket med føden da! Og om utviklingen videre! Tror nok ikke det er du som har gjort noe galt...
Bolla Pinnsvin Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 høres ut som slimproppen ja!Lykke til hvis din føde-tid har kommet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå