Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Har en sønn fra før som heter Mathias. leste akkurat et guttenavn jeg syntes var nydelig... Zakarias.... kræsjer de helt eller? (vet jo ikke kjønn sånn 100% men greit å tenke litt i guttebanen også, selv om det ser ut som jente)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Slutten er jo veldig lik da... men det kommer vel an på smak og behag vil jeg tro...
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Ikke tenk på at de navnene har samme ending.. Hvor mange ganger i livet sitt skal de si navnene sine sammen egentlig?? Syntes Sakarias er et flott navn jeg.. Men tror jeg ville valgt den "norske" skrivevarianten med S.
Bdancer Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Liker egentlig ikke navn som rimer, men synes ikke disse var de værste. Begge er vel fra bibelhistorien om jeg ikke tar helt feil, så da passer de jo litt sammen...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 jeg synes det var kjempe navn jeg:) synes ikke at de kresjet nei:) vet av noen som kalte barna sine me -el til slutt på 5 unger!
Trønderjente82 Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Begge navnene er veldig fine, men synes kanskje de har litt for lik slutt. Jeg har ei i familien som heter Henriette og ei som heter Mette og de svarer ofte om en annen fordi det kan være vanskelig å høre forskjell hvis du ikke får med deg begynnelsen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå