Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg hadde spontanabort i pinsehelga, var 7+2... Det jeg lurer er hvor lang tid det gikk før dere ble helt bra igjen? Tenker ikke bare på blødninger men da spesielt smerter?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 da jeg var 7 uker å mistet, varte smertene i 2-3 dager, og blødningene i 2 uker. har du vondt enda??
Teltpluggen Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg mistet i MA, så hadde ikke noen spesielle smerter i det hele tatt. Blødningene mine var borte etter ca 2 uker, og mensen kom tilbake etter akkuratt 4. Vet ikke om det hjelper men..:S
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Ja hvis jeg setter meg brått og av og til når jeg er på do "og skal gjøre stort" så får jeg vondt... Prøvde sex i forrige uke men det ble lite vellykket for jeg fikk så vondt. Jeg blødde i akkurat en uke. Jeg beskriver smerten som "langt inni, baki, borti"... Langt inni bekkenet på en måte el noe sånt, vanskelig å forklare...
ano`num *17.03.10* Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Hadde bare vondt et par dager, og blødde vell en god mensen. Smertene mine kan sammenlignes med noe sterkere en vanlig mens-smerter. En slags dump ømhet over livmoren, og en "utslitt følelse" over korsryggen. Jeg var akkurat like langt som deg. Enten 7+2 eller 6+2. Legene var ikke helt enige med seg selv.... Har du vondt enda, bør du kanksje vurdere å ta kontakt med lege?
april d. Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg mistt i uke 6/7, men hadde egentlig ikke noe spesielt vondt. Det var mer som svake sammentrekninger, og mer ubehaglig enn vondt. Etter 3 dager kjente jeg ikke noe mer. Kanskje du burde gå til legen hvis du har vondt lenge etterpå? Jeg håper det blir bedre snart!
Endelig snart 2 Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Jeg mistet i uke 8. Hadde da skikkelig vondt i ca 1 uke. Når smertene kom kunne jeg nesten ikke gå, endte alltid da med at det kom ut "klumper". Så det er jo ikke så vanskelig å gjette hva som skjedde. Etter denne uken var alt bra igjen med en gang. Fikk mensen 28 dg senere. Har du fremdeles smerter ville jeg ha undersøkt om alt var ok, jeg var på sykehuset tre ganger for å ta blodprøver for å sjekke at hcg nivået til slutt ble 0 igjen.
ls83 Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 hei jeg mistet 23 mai . var da 14 uker på vei.. jeg blødde i to uker. har enda litt smerter i magen.. var på sykehuset forige uke, for å se om jeg måtte ha utskrapning, men det var ikke noe igjen.. har fått en neg gravid test.. tror smertene er litt opp og ned hos hver og en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå