Gå til innhold

Hvor stor leilighet/ hus har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leier en toroms på 57 kvm+ roteloft som vi disponerer. noen som tror at det vill gått bra å bo 1-2 år i en slik leilighet? hvordan bor dere, og hva er det som gjør at dere ikke er helt klare enda?

for oss er det spm om tid og penger. han reiser mye, og har ustabil inntekt, jeg studerer. Har 2 år igjen + turnus. Men skulle gjerne fått barn neste sommer... Vi får se. Han er vel litt mer "fornuftig" enn meg, og vil gjerne ha alt på plass først. Og helst være gift.... ( så når har han tenkt å gå ned på kne????! Har allerede sagt ja på forskudd..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

150 kvadratmeter :) det er bare med hoved etasjen og loft,har en kjeller men det er bare rotekjeller..bruker den ikke :) hehe...Hovedetasje har vi gang,bad,kjøkken og stue :) Lofte har vi 4 soverom,men skal gjør om ene loftstue :)

Vi er egentli klare nå..men jeg skal begynde på skole til høsten,Så vet ikke om det er lurest å få baby på slutten av skoleåret eller i sommerferien :) Enste det som stopper oss nå egentli...

Skrevet

Vi har en toroms på 32,5 kvm(!) såå er ingen tvil om at vi må ha ny leilighet hvis vi skal ha barn. Vi kommer til å lete etter ny uansett etter jul. Grunnen til at vi bor her er at jeg studerer og er mye borte i praksis + at sambo reiser mye så vi orker ikke bruke masse penger på en leilighet som står tom flere mnd av gangen.

Skrevet

Huset er bortimot 200 kvm, tenker jeg. Har alt vi trenger i hovedetasjen, så vi kunne egentlig leid ut til noen i underetasjen, men det er vel greit med god plass når man skal ha barn? Er jo mye som kanskje må lagres etc..

Grunnen til at vi venter er at jeg er student. Har ett år igjen, så vi satser på å få en baby neste sommer/høst.

Skrevet

Om dere vil synes det går greit å bo på 60 kvm med et barn er vanskelig for meg å si...Alt går, hvis man virkelig går inn for det.

Vi leier leilighet (1 etg) på 100 kvm, med to soverom, som ligger landlig til.

Vi venter til høsten med å prøve (sept/okt) når jeg er sisteårsstudent. Vi vil prøve å få det til å klaffe med påfølgende sommerferie... Har allerede sluttet på p-pillene, og fått igjen mensen til forventet tid (yes!). Bruker babycomp allerede nå, slik at den er kjent med syklusen min til i høst.

I mellomtiden koser vi oss med å planlegge bryllup! Gifter oss 21. juli :) Gleeeder meg:)

Skrevet

85 kvm tre roms. Vi eier også hele loftet(etasjen over) og har planer om å innrede to rom der.

Skrevet

Vi bor på 70 kvm, har ei tulle på snart 4 år. Venter en i februar. Og vi har funet ut at det fint er plass til en til her.

3-roms, bitte lite bad og liten stue.

Skrevet

Nybygd, halvparten av to-mannsbolig, med egen tomt. ca 90kvm, tre soverom, stort kjøkken, bad, stue og vaskerom. Mer enn nok plass til barni alle fall;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...