Gå til innhold

I morgen skulle pappan min blitt 48 år :( :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en stor klem, vennen.

Skrevet

Så utrolig trist!:(

Han var altfor ung og...!

Veit ikke helt hva jeg skal si, men sender deg mange trøsteklemmer!!

Klemmer fra

Skrevet

takk tjeier *snufs* skal på graven i morgen å plante pene blomster da... Da blir han nok glad!

Skrevet

Sender deg en stoooor og varm klem....om du kjenner godt nok etter så er han med deg! Bare føler det på meg :-):-):-)

Og han vil du skal ha det godt og trygt !

koz

Skrevet

Huff, skjønner godt det vennen, og ja, det er det...!!

Jeg tror pappan din er med deg, han er rundt deg og verner om deg og lille Nathalie..

Kan du ikke tenne et lys for pappan din, pynte deg og snuppa, og kanskje kjøpe noe godt!:o) Det er lov å feire selv om du ikke merker din pappas "eksistens".. Jeg er nemlig sikker på at han ser, både hvor nydelig datteren hans og barnebarnet hans er da!

Livet er på så mange måter urettferdig... Det finnes ingen mening med at pappan din ikke er her for å feire sin 48 års bursdag.. Men, jeg har et håp og en tro, om at en dag får vi vite meningen med det.. Kanskje det vil gagne oss en annen gang, kanskje det er en mening allikevel?

Sender deg en god klem kjære deg...

PS: Noe jeg gjør innemellom er å gå inn på kirkens sos hjemmeside og tenne et lys der, og sende over alle min tanker... Det hjelper litt.

Skrevet

ohh.. ja verden er ikke rettferdig.. er det lenge siden han døde?

Skrevet

Tusen takk Tonje! nå griner jeg igjen hehe.. Skulle bare ønske det kunne bli bedre snart, lyt til å være den gode gamle jenta igjen snart.. Hvordan går det med dere?

Skrevet

Han var nok en fantastisk mann! Og jeg er sikker på at faren din er med deg, og at han vokter over lille tulla deres i alt hun opplever! Det var en veldig ung alder å gå bort i. Det er bestandig vondt å miste noen man er glad i! Og det tar ofte lang tid før man finner tilbake til slik det var før, for man vil jo så gjerne at det skal være som før man mistet den man var så glad, og at vedkommende fortsatt skal være der. Men han er der, inni hjertet ditt over alt hvor du er! Og hans ønske er nok at du skal ha det godt og være lykkelig..

Det blir nok en merkelig dag for dere i morgen, med mange tanker, del dem med hverandre.

Klem fra meg...

Skrevet

:( Fy som livet er kort noen ganger:(

klem til deg vennen

Skrevet

Mami...

Jeg er helt sikker på at pappa`n din blir tatt godt vare på av pappa`n min. Han er jo tross alt eldst:o)

Så i morgen lager nok pappa en god sjokoladekake til han og serverer det med en god cognac til!

Vet akkurat hvordan du har det.....

Klemmer fra

Skrevet

Uff, jeg får så vondt :( maaaange trøsteklemmer fra oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...