PrøvLykken Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Var hos jordmor sist veke og hos legen i dag.Ingen av dei klarte å finne ut korleis babyen ligg. Jordmor trudde kanskje han låg med hovudet ned og legen at han låg i tverrleie. Skal på sjekk på sjukehuset på fredag. Andre som har opplevd dette? Kor seint kan ein baby snu seg? Skal dei ikkje feste seg tidlig første gongen?
mothership Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jormoren jeg går til sier at det er forskjellig når de snur seg, men etter uke 35-36 er det sjelden at de snur seg videre. det betyr at hvis hodet ligger ned da er det bra, er det seteleie er det litt mindre bra. Lykke til
PrøvLykken Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Takk, blir jo litt nervøs... Begge har snakka om hastekeisarsnitt - ikkje so forlokkande...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hvorfor har de snakket om hastekeisersnitt på dette stadiet?
PrøvLykken Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Er vel mest om fødselen skulle starta utan at babyen ligg på ein god måte. Men eg trur det er lenge til det startar enno, har ikkje termin før om 22 dagar. Viss det ikkje ser heilt bra ut på UL, finn dei vel på ein god plan.
lite jentenurk Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Heisan jeg har nettop hvert til UL for å sjekke om barnet ligger i seteleie da både lege og JM var usikkre. UL viste at barnet lå i hodeleie så det var i orden jeg var da i uke 36. Kan jo hende den shr snudd seg i mellomtiden da... Ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå