Gå til innhold

hehe...Noen som kan gi meg et "gi faen kurs?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar meg nær av det meste, og gjør sikkert ting alt verre enn d egentlig er, plager ikke så mye andre med dette da, er mest meg selv d går utover sånn innvendig! Tar også andres bekymnringer på mine skuldre og alt dette blir bare for mye!

Kunne trengt å lære å gi litt mer faen i ting rett og slett:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du finner en kursleder, meld på meg også! :)

Skrevet

Kan holde kurs jeg:p Ganske flink til å gi faen=) hehe

Skrevet

hehe vel? what to do? Har meldt på monajenta også:)

Skrevet

Du må nesten bare ta deg selv i nakken tror jeg.. bestem deg at andre ikke skal ha slik innflytelse på ditt liv.

Hvorfor bryr du deg så om hva andre måtte synse og mene? Hvorfor lar du andre sine bekymringer bli dine?

Tror du virkelig andre _virkelig_ bryr seg i det store og hele om du er tykk eller tynn, gul eller blå??

Ikke la andre ta styringen over ditt liv!!!! Du er sjefen der...

Luk ut det du synes er mindre viktig, ta små steg ad gangen...

Bestem deg for at i morgen skal du utøve en sak som er til det beste for DEG og kanskje ikke for alle andre...

Det er ikke farlig å si ifra, du skal IKKE la andre stampe over deg.. Lær deg å si ifra og stå opp for deg selv, du vil også vinne mye respekt på det!

Lykke til!! Det klarer du.....

Skrevet

Oii....takk for et godt svar Tonje, selv om jeg ikke er hovedinnlegger.

Veldig klokt svar, der fikk jeg mye å tenke på.

Skrevet

Lukk øyne og ører når dere hører noe som muligens kan såre dere..

Dere kan også prøve speilmetoden, dette funker kun om noen snakker direkte til deg.. Sett ett speil foran deg vendt mot den andre personen og den blir såret av sitt eget snakk:p Funker hver gang:P hehe...

Nei, for å være alvorlig så tror jeg noen bare er nertagende og andre ikke..

Jeg har lært meg å gi faen etter mange år med mobbing fant jeg ut at enten kunne jeg la dem knekke meg eller heve meg over dem.. Valgte det siste og tror jeg har klart meg overraskende bra=)

Skrevet

kan jeg få være hjelpern din Bertie_84?? For er ganske dyktig selv...haha

Skrevet

Tusen takk for bra lærdom..bare prøve å sette det ut i praksis!

Skrevet

DET trenger jeg og tips om ja, kjempeflott!

Hørte forresten sangen "don`t worry, be happy" på radioen i går, har egentlig aldri hørt på teksten før men den var ikke dum !! Bekymrer meg og grubler mye også jeg, i tillegg til å ikke klare å gi F. :-(

Skrevet

Hehe jeg blir litt glad når jeg skjønner at det er flere som meg..trodde jeg var en rase for meg selv....

Skjer det noe..feks et brudd, en krangel osv så tenker jeg på det hele tiden..analyserer og grubler til jeg driver meg selv gal...Eller om venner og familie har problemer, så kan jeg også bekymre meg veldig..Tar som regel sorger på forskudd:(

Misunner dem som kan tenke "at det var det, og livet går videre"

Skulle ønske jeg kunne være sånn!

Har fått mange bra tips her idag da, så skal prøve å jobbe med meg selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...