Gå til innhold

For en dritt dag... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg virkelig dagen min.. Skrev nettopp et langt innlegg.. men noe gikk jo selvfølgelig galt og det forsvant.. Så her kommer dagen min i korte trekk..

Snuppa ville ikke stå opp, og ville ikke i bhg. Etter litt kranglling og forsinkelser kom vi oss av gårde.

Jeg rakk ikke toget, og måtte beine til neste stasjon for å rekke et direkte tog.. som da selvfølgelig var 20 minutter forsinket..først.. Ble jo mer forisnket og endte med et lokaltog som bruker laaang tid inn til byen. Kom over 1 time for sent på jobb og hadde avtalt at jeg skulle komme tidlig siden sjefen min skulle komme sent.

Glemte mobilen min og måtte ha kontakt med min samboer og søster flere ganger pga div.ting. Har også en jobb hvor jeg tidvis er lite på kontoret mitt og kan jo dermed ikke sitte å vente på at de skal ringe meg..

For å gjøre dagen komplett så inger de fra bhg. Snuppa har feber og klager over vondt i magen. Greit nok det, men vi skal til Italia kl 9 i morra... og farmor som skal være barnevakt kan ikke ta seg fri fra jobb på dagen i morra... Så vi har et problem der gitt..

De var veldig froståelsesfulle ibhg da og så at hvis feberen til snuppa forsvant i kveld/natt så kunne vi sende henne i bhg. Men sannsynligheten for at det er om gangssyke er stor og er redd for spying i natt..

Spent på hvordan resten av dagen bli, neppe bra.. Har masse å pakke og gjøre frem til avreise i morra... :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da.. kjedelig med slike dager!!! Håper bare at hun blir frisk på 1-2-3 og at alt går bra. Lykke til og god bedring

Skrevet

Huff da, høres ut som en dag der det meste går galt. Kjipe greier med syk unge da, er det ikke typisk at sånt skjer når man er avhengig av at de er friske!? Sender over masse blifrisk støv, og ønsker dere god tur til Italia i morgen.

Det ordner seg alltid for snille jenter vet du! ;o)

Skrevet

æsj, gir deg bare en klem jeg :) sånne dager er noe herk! God tur til Italia i morgen da :) det ordner seg nok..

Skrevet

Takk :o)

Italia ordner seg uansett da.. HAr sjekket billetter på fredag så krieløsningen er at en av oss reiser da.. Koster ikke mer en 700 kr for billett en vei, og det betaler jeg gladelig for å få være med i bryllupet til en god venninne :o)

Skrevet

Oj, kjære vene:-(

Men, trøste deg med at den omgangsyken som går nå varer en dag, ihvertfall her.. Niesen min kastet opp og var slapp her om kvelden, kastet opp om natten også.. På morgen var hun frisk som en fisk, og krevde at hun ble kjørt i bhg ja!! Samme med min søster, varte bare en halv dag der og!

Uansett, ha en god tur, og det ordner seg helt sikkert.. Etter regn kommer solskinn:o))

Klem fra meg

Skrevet

Kjitp med sånne dager, gitt!

Men håper alt ordner seg, og dere får ha en kjempefin Italia tur!:)

God bedring til snuppa di:)

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...