Gå til innhold

Noen som har peiling på trening her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt sånn smått. Men har så ondt i musklene bak på låra.

Gubben går også. og på den maskinen/apparatet hvor man skal presse seg opp med beina (noen ligger manog presser vektene med beina) og bruke muskelen bak på låra, der har han fått beskjed om å bruke 30 kg til å begynne med.

På meg så testa de først ut hvor mye jeg klarte og så tok de 5 kg av og sa at jeg skulle ha 15 x3 repetisjoner med det. Og da ble det 165 kg!!!!!!!!

Er det virkelig mulig at jeg skal ha 165 kg der? Er johelt ødelagt i beina. Kan bare så vidt sitte.Er dritondt å gå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ha på vekter så det er såvidt du klarer de siste på hver repetisjon.. Skal presse seg litt på slutten, så om du klarer det, er det nok riktig.

Kan jo være at du er støl også da, en blir ofte det i muskelgrupper som en ikke trener så ofte....

Om du akkurat har begynt å trene vekter er det helt normalt å føle seg rundjult etter de første gangene, he he..

Skrevet

Men jeg klarte jo ikke 15x3. Klarte bare 2-3 så måtte jeg stoppe.

Skrevet

Jeg begynte med 10 kilo på den jeg... Synes 25 hørtes veldig mye ut hvis du er nybegynner

Skrevet

Da må du nok ta av litt.. Poenget er at du skal klare 15x3 rep. på hver av øvelsene. Det skal være så at du såvidt klarer det, og nærmest må pese deg gjennom de siste:o)

Husk også at det skal gå 1 dag ihvertfall mellom hver treningsøkt når du følger et slikt program:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...