Gå til innhold

Er det bare meg som kaver med ammingen?

♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det virker som om alle andre enn meg har pupper som flommer over med melk, og har babyer som sover mellom ammingene 3 hver time eller sjeldnere..

Selv har jeg ikke hatt tid til lange trilleturer, husarbeid, matlaging og shoppingrunder..

Skal nå starte med mme en gang pr dag for å se om han går opp mere tilfredstillende da, og er mere fornøyd. Er på kontoll ofte for å sjekke vektstigning.. Er jeg alene om dette?

Gutten min er bare 7-8uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine har hunget på puppen minst 1 gang i timen de første 2-3 mnd. Første ammet jeg annenhver time på natta også i mange mnd...Jeg flommer ikke over av melk, men barna vokser og får nok mat=) Ingen av dem sov/er noe særlig på dagene heller. Storesøster på 18 mnd sov mer som 1-åring enn som baby...

"Heldigvis" visste jeg ikke hvordan det skulle/kunne være som førstegangsmor, så jeg så aldri på det som et problem=)

Skrevet

Min ville ikke legge på seg, så jeg måtte gå over til mme ganske tidlig. Gav helt opp amminga etter to måneder.

Skrevet

De første 2-3 mnd med begge mine gikk stort sett i pupping, bæsjebleier, pupping, mer bæsj, litt søvn, pupping, osv osv. Ikke mye tid til annet nei. Men det går seg til etterhvert da, tiden der de er små er over før man vet ordet av det. Lykke til videre! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...