L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 åhh han derre disel altså... stakkars sally... noen som vet hva som kommer til å skje?? lever meg litt inn i seriene, hehe... blir engasjert her:)
Teltpluggen Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Vet ikke hva som skjer, men håper de kaster han på RÆVVA ut derfra!!:@
EnLitenPrins Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Åhh,..Diesel er en drittsekk! Jeg trodde han var sååå snill vettu....Men desverre vet jeg ikke hva som kommer til å sje frammover :/ Men jeg vil gjerne vite det jeg også:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 han må jo være psykisk sjuk... virker jo sånn iallefall. at han har vrangforestillinger, eller kanskje bare vil ødelegge for henne fordi hun avviser han. *arg* hihi...
CB-BabyBoy Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg vet hva som skjer videre, men vil ikke skrive her i fare for at noen ikke vil vite. Doffine og jeg er i hugga fans, så jeg er blitt oppdateringsansvarlig her på BIM hehe. Så om du vil vite, så kan jeg sende deg en pm eller lage en egen tråd!
CB-BabyBoy Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Ok, jeg kan lage en egen tråd med advarsel slik at jeg ikke ødelegger for andre! Men hvor mye vil du vite? Du skjønner hodet mitt har en egen evne til å huske svært mange detaljer om totalt unyttige ting hehe
*ønsker nr 2* Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 tja.. det meste, om hva som skjer fremover :D hehe..
CB-BabyBoy Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 skal skrive så fort gilmore er ferdig, det er jo aller siste episode ever - hehe akkurat som jeg ikke vet hva som skjer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå