***Curious*** Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Har snakket en del om barn det siste året, og jeg spurte for et års tid siden om vi ikke kankje skulle starte prøvinga høsten 07... Det virka visst ikke så avskrekkende 1 1/2 år før det skulle starte, men da jeg nevnte at jeg kanskje burde kaste pillene snart... hehe.... en som ikke var helt forberedt på at høsten 07 kommer snart... Nei, vi må nok vente litt til. Fikk ikke den utviklinga økonomisk som vi håpet på i løpet av året... synd... synes begge det hadde vært koselig med en liten en. Selv om sambo skulle ønske de ble født som toåringer;) Mer å leke med, mindre å skifte på
*tybber* Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 *hihi* Nei høsten 2007 er ikke så langt unna! =P Synd at dere må vente litt da! Skrev til deg i det andre innlegget, at vi ligger ganske likt ann i løypa vi! ) Begge har lyst på barn, men jeg står fortsatt uten jobb! Slutta med pilla i mars jeg, og har brukt pearly siden! ;o) Studerer du eller, siden du sier dere ikke har helt råd enda?
***Curious*** Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Studerer, ja,.. Og samboer har ganske ustabil inntekt og reiser mye. Er ferdig om 2 år, men det siste året er ganske lett, har jeg hørt, så hadde et håp om å kanskje få barn neste sommer... Men det får vel heller vente til etter utdanninga. Hva med deg? Hva gjør du?
*tybber* Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hva studerer du? Håper det ordner seg økonomisk alikevel da, og at det blir et sommerbarn neste sommer! ) Jeg søker og søker på jobber, men det er visst vanskelig å få noe gitt! ( Vi begynner prøvingen så fort jeg får jobb!
***Curious*** Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Vil helst ikke svare på for mye... vil forbli anonym her inne:) Men vi får håpe det ordner seg, ja! For deg også! Lykke til med jobbsøkingen. Vi er jo fortsatt unge både du og jeg, så det er da egentlig ingen hast.... Borsett fra at alle venninnene mine har barn (både en og to) eller er gravide..... Da blir man liksom litt utenfor, og får problemer med å holde kontakten. Da har en tendens til å søke til andre venninner med barn. Plager meg litt! Har såååååå lyst på sommer `08 - barn..... Greit å ha et barn når jeg er ferdigutdanna og, slik at jeg ikke må rett ut i mamma-perm..
*tybber* Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Skjønner! ;o) Ja, vi er jo unge, så har ikke noe hastverk sånn sett. MEN, denne babysyken begynner å bli ganske alvorlig her! =P Vi får krysse fingra for at begge får sommer -08 barn! ;o)
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 hehe...Sånn går det...Men det skal ikke være lett med barn...hehe... Men du skal se at ting snart ordner seg... Det gjorde med meg og det gjør det helt sikker med dere også=o) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå