KaMa Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 ..da tenker jeg det snart er tid for å pakke snippesken, og innstille hjernen på konsert og husmorferie. :-DD
KaMa Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Gleder meg som en femåring til julaften... :-D Hvordan hadde du det på Norgestur?
Süsse Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg hadde det helt topp! Baade väret og familien straalte. En liten nedtur aa komme tilbake til stinkende og skitne Rivieraen.. Men vi maa nyte den siste perioden her naa
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 jasså... vært hjemme uten å gi meg beskjed??? HÆÆÆÆÆÆÆ
KaMa Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 Godt å høre at du hadde en fin tur. Og ganske fascinerende å oppleve noen beskrive Rivieraen som stinkende og skitten. ;-)
KaMa Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2007 Jeg høyre og du venstre, ja. Men det er hovedsaklig på grunn av våre spisse albuer og harde hæler. Jeg er i Oslo allerede i 15 tiden, og om det er fint vær tør jeg tro at det blir utepils. Det vil si at om jeg får øye på deg kan du ikke regne med noe pokerfjes, heller en stor klem. Om det bekymrer deg, så hold deg på din side av scenen. ;-) (Jeg liker å tro at jeg har sosiale antenner uansett pils eller ei, så om du har pokerfjes på, så kan det vel tenkes at jeg ikler meg det samme..)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Er midlertidig aleinemor, leverer bilen på service sju i morra, er på seminarfaen hele dagen og må hjemom før jeg skal ut igjen, noe kommer til å skjære seg, men om jeg rekker byen i pilstid er alle pokerfjes avlyst!
KaMa Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2007 Jeg må opp før fuglene fjerter, men satser på at toget lar meg dorme en stund. Ellers kan det jo være at fint vær og øl sender meg inn i komatøs tilstand meeget tidlig. I såfall er det ikke noe fjes (eller meg i det hele tatt) i skue. Kan du ikke sørge for at noe skjærer seg nå i aften, sånn at alt går på skinner i morgen? Jeg er nesten misunnelig på meg selv (i morgen-meg). Fri fra familie og Bergen fra tidlig morgen.. Takker for tog tipset. Jeg har pakket bøker og kryssord.
Cat.68 Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Altså skal du og luten treffes igjen?? jeg ble jo ikke litt misunnelig der jeg sitter nå. Jeg vil også drikke pils og ha pokerfjes med dere *furter*
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Du og, Cat.? Jaja, vi får finne på noe rasende festlig her i morgen i stedet! ;p Kos dere i morgen! Høres herlig ut med konsert og pils og husmorferie. Jeg er da altså IKKE misunnelig, hvis noen lurte.
KaMa Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2007 Nei, vi skal ikke møtes. Men vi skal på samme konsert. Derav pokertryne osv.. Hadde jeg hatt flere dager i Oslo skulle jeg gjerne ha jaget henne ut av heimen for sosialisering, men det får bli en annen gang. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå