Gå til innhold

Endelig en liten spire....


Sunshine26

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er ny her. Testet positivt i går på CB. Klarer ikke helt "tro" på testen, er uvirkelig. Siste mens hadde jeg 9/5, dvs er val ca 5 uker på vei. (?) ( Termin 17/2) .Føler jeg skal få mensen når som helst, har masse murringer, nesten som menssmerter. Sjekker ofte=:o Ellers har jeg ømhet i brystene, er småkvalm og utrolig sliten. Fikk legetime 18/7 dvs da er jeg ca 10 uker på vei. Er kjempeglad, men "stoler" ikke helt på testen. Livredd for SA. Andre som har hatt samme følelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok bra skal du se!

Jeg har termin 5 feb. med nr2

Etter jeg testet positivt for 2 uker siden var jeg også og sjekket ofte, for det føles jo som om mensen er like rundt hjørnet, men den holdt seg unna! :) Nå er det bare og krysse fingrene i noen uker, for det er min store skrekk også. Er så glad for denne lille, storebror har allerede rukket å bli 6 1/2 år, så det er stund siden.

 

Puppene er kjempevonde og tunge, men det begynner å bli litt bedre, så jeg hadde faktisk dyna på meg i natt...

Trøtt er jeg, men ellers er alt helt supert.

 

-Tror dette kommer til å gå bra!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere så mye med spire.. jeg har tatt to tester og har ikm på søndag 17 juni, men testet positivt i dag og for 2 dager siden.. har hatt masse stikkninger på den ene siden, snakket med legen i dag og han sa ta det var helt normalt.. jeg er også livredd for at det skal gå galt denne gangen også, men jeg fikk beskjed fra legen min at jeg måtte tenke på det positive å se fram til ting som var i vente, nyte svangerskapet.. og det skal jeg gjøre..mistet min lille tulle i mars i år var da 35.2 ( 5 uker før termin).. men denne gangen skal alt gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...