Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så pinleg å spørja om eggløysingstestar og glidekrem at det er nødvendig å vera anonym, liksom???? Det skjønar eg ingenting av.

Signerer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS: Eg visste at røykjarar etterkvart er stigmatiserte, men er det så pinleg å vedgå at ein røykjer at ein må vera anonym? :) Vi er jo alle anonyme her inne uansett, så kvifor denne doble anonymiteten?

Skrevet

Hehe, må jo si meg enig med deg beth.

Men kanskje det er en som ikke har vært aktiv på siden, og som synes det er flaut at første innlegg handler om glidekrem og røyk (om det er samme person da...)

Ikke vet jeg, men er enig i at takhøyden er stor her inne, så egentlig trenger vi ikke være anonyme noen av oss.

=)

Skrevet

Smiler litt jeg også når jeg ser anonyme innlegg. Men, folk må få lov å være dobbelt anonyme hvis de vil. Bare ikke innlegget blir av trakaserende karakter. Da synes jeg det er feigt å være anonym.

Skrevet

Har sett at de anonyme får ferre svar enn "kjente brukere" og synes også selv det er koseligere å lese og svare de "jeg kjenner". Men jeg synes ikke det er er problem av folk noen ganger ønsker å være "ekstra anonyme". Etterhvert kan man ha gitt ganske mye informasjon om seg selv. Selv har jeg ei venninne som vet at jeg har vært endel på bim, hun vet at jeg ønsker å bli gravid igjen og hun vet at jeg er over 35. Ikke vanskelig for henne å finne ut hvilket nick jeg har hvis hun leser endel av innleggene mine. Men jeg ønsker f.eks ikke å fortelle henne om frustrasjoner i forhold til sex-prøving o.l.

Hvis noen ønsker å være anonyme så synes jeg det er greit uten å måtte vite årsaken til dette. Synes ikke det er grunn til å bli frustrert over dette.

Hilsen anonym, som hverken røyker eller trenger glidekrem

Skrevet

Måtte bare le litt over at du ikke røyker og bruker glidekrem.....Det gjør ikke jeg heller. Men enig med deg om at hvis andre vet at du er inne på bim så skal det ikke mye graving til for å blinke deg ut. Da er nok litt mer intime spørsmål og utleveringer greit å signere med anonym. Har tenkt samme tanke selv jeg når noen "gamle" venner har vært gravide. Lurer litt på om de er på bim, men har ikke spurt de. Da har jeg jo også avslørt at jeg er der liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...