Fia tobarnsmor Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Noen her som har født på B7 SØF som kan fortelle litt om avdelingen/ fødselen?
Audacious Angel Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg fødte på B7 i oktober 2005. Veldig fornøyd med avdelingen!! Fantastiske store føderom med badekar og dobbelseng. Veldig bra etterpå og, vi ble flyttet over på et eget rom med dobbelseng så mannen min kunne være der sammen med meg og babyen. Fødselen min var fin, litt trøblete men jeg overlevde helt fint og smertene var glemt med en gang snuppa lå på brystet. Det eneste som ikke var bra var enkelte av personalet der, jeg hadde problemer med ammingen (fikk blemmer) og da var svaret på mine problemer at det skulle gjøre vondt å amme. Jeg mistet også veldig mye blod under fødsel og fikk ingen blodoverføring etterpå noe jeg skulle hatt i følge min fastlege... Men jeg gleder meg til å føde på samme avdeling igjen i august, noen erfaringer rikere. Husk å stole på deg selv og din magefølelse på hva som er riktig for deg og din baby. Er det noe du lurer på og ikke føler du får svar på så mas deg til svar. De er der for å hjelpe deg!!! Ingen ting skal behøve å være flaut og pinlig.
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg vil skryte skikkelig av personalet på B7. (noen av barnepleierne var kansje litt skarpe, men alle andre var helt nydelige) Flotte føderom og en rolig avslappet atmosfære. Jeg kan dytte opp fødselshistorien min, så kan du se litt der hva jeg opplevde på B7. Hadde forøvrig skrevet ønskebrev til føden, og dette tok jm veldig seriøst, og prøvde å følge mine ønsker så godt som mulig. Lykke til med fødseln!! du kommer sikkert ikke å angre valg av fødested hvis du velger B7 ;-))))))
Fia tobarnsmor Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Ja, gjør det, Jumanji, vil gjerne lese historien din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå