Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er situasjonen: Jeg og samboeren min har blitt enige om at jeg skal slutte med pillene om 3-4 uker (når jeg er ferdig med brettet). Nå viser det seg at han kommer til å være borte på jobb disse ukene. Jeg lurer på om jeg da bare skal slutte med pillene nå. Men, vi skal på ferie i slutten av juli og det hadde da vært fint og hatt kontrollen på når mensen kommer. Jeg begynte på et nytt brett med piller for en uke siden, så jeg har akkurat hatt "mensen". Hva er erfaringene deres når dere har sluttet med pillen? Har dere fått mensen med en gang, har den vært regelmessig fra dag 1 eller har kroppen gått helt bananas?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

je fikk mensen etter to uker. noen får bare etter par dager og noen må vente flere måneder, så umulig å si!

Hvis du absolutt ikke vil ha mensen når du skal på ferie så er det best å slutte etter at du kommer hjem syns jeg

Skrevet

Jeg fikk aldri mensen igjen etter pilleslutt, ble gravid med en gang, saa saann kan det ogsaa gaa :). Tror det er veldig forskjellig fra person til person, etter det jeg har hoert iallefall.

Lykke til! haaper det klaffer raskt for dere :-D

Skrevet

hvis du slutter midt i et brett får du en blødning igjen med en gang.

da jeg sluttet gjorde jeg meg ferdig med brettet, og kroppen min fortsatte på en 28 dagers syklus, men jeg fikk sinnsykt mye kviser og det endte med at jeg begynte å ta dem igjen etter 4 måneder bare fordi jeg hatet huden min så mye at jeg ikke ville vise meg ute i det hele tatt:/

Skrevet

Eg fekk også mensen to veker etter pilleslutt, og så gjekk det ein månad før eg fekk den og sidan har eg ikkje hatt den ;)

Viss du ikkje vil ha mensen på ferie, eller vil kontrollere den der ville eg ikkje slutta med pillen no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...