Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg haaaater serien "Den syvende himmel". Noe så moralistisk er det bare amerikanerne som klarer å lage. Blir kvalm!!
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Ja,fy f...! De er verre en familien dr.Phil! Æsj! Jeg for min del skal se på den veldig virkelighetsnære "Helene og gutta" om en times tid. DER har du kvalitets-tv! Gremmes av å se på hvor dårlig det er,men bare MÅ! Husker jo at vi raste hjem på sykkel fra skolen for å se den en gang i gamledager....
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja, Dr.Phil og familien hans er nesten like ille! Husker jeg så på Helene og gutta for mange år siden jeg også.. Hehe Kvalitets-tv! Jeg skal se Home and Away jeg da.. Blitt fullstendig hektet igjen etter mange års pause.
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Huff,det er faaaali å være sykemeldt! *riste på hodet*
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Åååå.. jeg ELSKET helene og gutta!!! HAHAHA
Suretær Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg HATER Gilmore Girls. Det er bare det VÆRSTE!! Fytti grisen så patetisk..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Aaaaah...Gilmore Girls er en deilig serie!! Koselig og spennende handling, og intelligent humor. Synd at det er slutt i dag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå