2gutter&2jenter Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Kjenner det godt foran nederst i magen, er ubehagelig og slitsomt. Magen blir ikke hard som når man har kynnere, men den samme følelsen er der, og kommer og går gjennom hele dagen. Har vært slik en god stund, et par uker, noen dager mer enn andre. Er dette forberedelse til fødsel? Var da tidlig å begynne med det i så fall. husker det ikke slik med de to foregående....
Loglady Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Dytter. Lurer på det samme. Har nettopp entret uke 32, og hadde svake murringer for første gang i går kveld/natt.
oktoberjentene;) Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg og har hatt en del mensmurringer fra uke 31 ca... spurte jm om dette å hun sa det var veldig vanlig på denne tiden... forberedelse til fødsel ja ;o) det hun sa til meg hvertfall....
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hei! Jeg hadde dette i forrige svangerskap, men da fra uke 27 og utover. Da det begynte var det så ille at jeg tok kontakt med føden. Fikk komme inn på sjekk der og ble grundig undersøkt. De fant ingenting, men overlegen der jeg var sa at dette er helt normalt, det er rett og slett voksesmerter. Noen merker desse mer enn andre. Nå i mitt andre svangerskap, er 33 uker på vei, har jeg fortsatt desse murringene. MEN, føler du at det er noe unormalt så nøl ikke med å ta kontakt med føden. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til:)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Har også hatt dette lenge nå. Ble også undersøkt rundt uke 22 pga. det, men det var ingenting. Har jevnlig mensmurringer nå, og hilser de nå velkommen. har hørt de bidrar til modning. Er også i uke 33. Men er DU i tvil, ta kontakt med føden
m0n|ca me 2 små Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Kor lenge bruka dokke å ha disse mens murringane.. e de sann av å te eller vare de ei stond? Håpa på svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå